Angående Clove:
Jag har en order på en Pixel 2 XL 128 Gb svart med tillägget Pixelbook speciellt beställd och ihop slagen till 1 order för att spara frakt.
Fick svar idag att min pixel ligger och väntar på min Pixelbook som är på "special order" dom svara endast detta fastän min fråga är när jag vänta en leverans, man har väntat med att beställa Pixelbook till dess man fått min Pixel 2 och varför man gör så är okänt och obegripligt för mig.
Om jag har tur kanske jag får grejerna nästa vecka som tidigast men kanske är Pixelbook slut eller restnoterad i England och då kan jag få vänta okänd tid...
Jag gjorde helt klart fel som valde att slå ihop ordern...hade jag begripit att dom gjorde tvärt emot vad jag förväntade mig hade jag aldrig gjort det för vad kan frakten ligga på. inte mer än någon hundralapp antar jag från England.
jag har skrivit 2 FB utkast för att förtydliga min fråga om datum och slängt dom, 3 mejl och slängt dom, jag tyckte jag var mycket trevlig och tydlig i mina mejl men det känns som jag fått svar men ifrån en robot som inte förstår "im very eager to get the order as you can imagine"
Skall fundera till på Måndag om jag skall lägga ner allt och avboka båda, detta tar liksom bort det roliga i att "shoppa sig lycklig"
Click to expand...