Fråga: Hjälp

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Htc111, 21 nov 2017.

  1. Htc111

    Htc111 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 nov 2017
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej jag har problem med min htc desire eye.

    Jag återställde min mobil och då såg jag att alla appar måste uppdateras. Jag har själv inte installerat appar utan de som behövdes uppdateras var Htc väder, sense home, htc connect, galleri, google play dvs appar som finns i alla htc mobiler och som man inte kan ta bort.

    Efter uppdateringarna så är telefonminnet slut. När jag därefter ska ladda ner en app står det att minnet är slut även fast mitt minneskort som har 32 GB är helt tom. Om appen som jag försökte ladda ner gick till minneskortet direkt skulle det funka men har sökt och inte hittat svar på hur man laddar ner appen direkt till minneskortet.

    Formade minneskortet till intern då kunde jag ladda ner ett par appar som jag skickade till minneskortet, men när jag försökte ladda ner en till så stog det att minnet var slut och att jag behövde ta bort en app från minnet. När jag tog bort appen så kunde jag fortfarande inte ladda ner något för att det är telefonminnet som är slut. Men ändå får jag tips om att ta bort en app som är i minnet

    Så min fråga är, kan jag göra så att det jag laddar ner går direkt till minneskortet och inte telefonminnet?

    Tack.