Designen på note8

Diskussion i 'Galaxy Note 8 - Allmänt' startad av fredolf, 11 mar 2018.

  1. fredolf

    fredolf Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 okt 2010
    Inlägg:
    53
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hej,

    Minns inte hur de var kring note 8, men har den lika runda kanter som S7 Edge tex ?
    Denna 'edge' är djävulens påfund om ni frågar mig, ibörjan när jag skaffade min S7 Edge tyckte jag de var trevlig design. Men stör mig allt mer på de.

    Jag väntar nu bara på att under våren på att min bindningstid hos min operatör går ut så man kan byta tillbaka till NOTE serien, hade en note 3 innan, saknar den så de lär väl bli en note 8, eller ev note 9 om den kommer till
    sensommaren.
     
  2. foxman

    foxman Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 sept 2009
    Inlägg:
    423
    Mottagna gillanden:
    79

    MINA ENHETER

    Note 8 är edgad. Dock inte lika mycket som s7an
     
  3. Mackarena

    Mackarena Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 mar 2013
    Inlägg:
    151
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Vet exakt vad du menar ägde en S7 edge och när de väl sluta fungera korrekt blev edgekanterna en av flera irritationsmomenten.
    Note 8 är helt fantastisk... trodde man inte kunde åter bli kär i e telefon [emoji6] senast var note 3!!
     
    CABBAN05 gillar detta.
  4. _z_

    _z_ Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 aug 2009
    Inlägg:
    3 149
    Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Som sagt så är edgen inte så aggressiv på Note 8 men den är fortfarande ett gissel då man använder pennan, man halkar lätt över kanten när man exempelvis ska göra en sk "smart markering" vilket jag gör mycket ofta.
    Edge är djävulens påfund som jag hoppas att dom skippar på kommande notemodeller, passar mycket dåligt ihop med pennan.