Väntar du på paket?

Diskussion i 'Off Topic' startad av Avarell_Dalton, 7 apr 2018.

  1. Avarell_Dalton

    Avarell_Dalton Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 okt 2010
    Inlägg:
    1 910
    Mottagna gillanden:
    730
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro
    Postnord är ju numera på allas läppar. Här är en anledning till Stort kaos på Postnord – 30 000 paket försenade

    Väntar själv på paket. Netonnet skickade elektronisk information heter det väl. Ett dygn senare var informationen densamma. Tydligen har en massa paket fastnat på c:a 5 terminaler pga sjukfrånvaro bl.a. Det låter ju som en vild stridsåtgärd i mina öron eller så skyller man sin inkompetens på lite allt möjligt. Sjukfrånvaro stannar upp flödet av paket på ett antal terminaler samma dag... 30 000+ privatpaket och hundratals pallar till företag. Ser ut som att det blir tisdag istället för i fredags som kollit kommer fram. Postnord hade denna information på sin startsida igår men nu är den borta, det var väl nån stackare som tyckte sig behöva informera sina kunder men så fick chefen nys om det. Informationen togs bort och underhuggaren hamnade i frysboxen
     
    bernard gillar detta.
  2. beyorn

    beyorn Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 aug 2010
    Inlägg:
    2 225
    Mottagna gillanden:
    127
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max
    Tog mig drygt två månader att få hem ett brev från dbrand. Specificerat skulle leveranstiden vara 1 vecka till Sverige från dem, men om vi skall vara generösa så kan vi väl säga två. Då har vi fortfarande kvar 1,5 månader där PostNord har haft mitt paket på villovägar.
     
    bernard gillar detta.
  3. eastbound

    eastbound Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2011
    Inlägg:
    2 539
    Mottagna gillanden:
    2 806

    MINA ENHETER

    Väntar oxå på dbrand post. Skickades den 3e.

    Fick brev från posten igår, 98kr måste jag betala. Blev dyra skins.
     
    Last edited: 13 apr 2018