Problem: Fast på Continue setup on phone

Diskussion i 'Allmänna diskussioner' startad av KloN, 23 apr 2018.

  1. KloN

    KloN Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jan 2013
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tja,

    jag har precis kommit över en Huawei Watch, och den har fungerat för tidigare ägare.
    Han fick den i oktober och använde den någon månad, och sen tröttnade han.
    Nu tänkte jag att jag skulle använda den men det ville sig inte så bra.
    Jag har efter många om och men lyckats para ihop klocka och telefon (Umidigi s2).
    Wear OS säger "Connected" och visar batteriets laddning och att ta en skärmdump fungerar.
    Mer vet jag inte att man behöver göra... Men klockan fortsätter att säga "Continue setup on phone" men jag är ju klar med telefonen typ. Jag vill in i klockan, men det vill inte den.

    Jag har hittat bra många trådar på nätet, även något här på forumet och testat bra många saker.
    De flesta trådar är ju lite gamla nu, och nu har Wear OS kommit istället. Detta är mitt första försök på en smartwatch så jag är inte jätteinsatt, däremot tycker jag att jag borde kunna lyckas lösa detta problem men nej.

    Jag har testat inaktivera wifi på båda enheterna, jag har de senaste uppdateringarna på telefonen. Även klockan säger att den är up to date.
    Jag har testat rensa massa cache här och där, jag har startat om ett antal gånger.

    Vad gör jag för fel?

    PS: detta är ett litet test av klockan, jag kommer inte orka återställa telefonen. Tror jag.... ds
     
  2. KloN

    KloN Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jan 2013
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Aja fick igång det med att ladda ner äldre .apk