Första intrycken/omdömen Google Pixel (5,0")

Diskussion i 'Google Pixel' startad av Swedroid, 20 okt 2016.

  1. jmkhenka

    jmkhenka Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 mar 2010
    Inlägg:
    360
    Mottagna gillanden:
    85

    MINA ENHETER

    Jag köpte en från dustin, silver pixel 128gb

    det är samma laddare som på hans bild. Telefonerna är importerade av ett svenskt företag som öppnar kartongerna och byte laddare. Dom lägger också i en slipp som informerar om att telefonen EJ har garanti hos Google utan man ska rikta sig till återförsäljaren. Laddaren är importerad av nått svenskt företag (står ett namn på laddaren, antar dom står för CE märkning osv).

    Annars är det inga fel på luren, den jag fick hade inget simkort i sig som på bilden, går att låsa upp.
    För mig funkar den lika bra som U11 här i umeå på telia (telavox), får samma hastighet vart än jag testat och jämfört med.
     
  2. Oliivern3

    Oliivern3 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jan 2015
    Inlägg:
    74
    Mottagna gillanden:
    20
    Förklarade Dustin detta för dig? För på Webhallen var de ju helt aningslösa
     
  3. jmkhenka

    jmkhenka Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 mar 2010
    Inlägg:
    360
    Mottagna gillanden:
    85

    MINA ENHETER

    Förklarade? Nä, jag köpte telefonen och kunde själv klura ut detta. Laddaren har en text med referens om ett svenskt företag. Verkar som dom importerar dom för att sälja vidare till tex Dustin. Det är dom som lägger i laddaren.
    Lappen vet jag inte vart den kommer från, ev är det Google själv som tillhandahåller den - passar för bra i kartongen för att vara 3de part :P
     
    Oliivern3 gillar detta.
  4. Oliivern3

    Oliivern3 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jan 2015
    Inlägg:
    74
    Mottagna gillanden:
    20
    Tack för att du bringar klarhet i allt [emoji4][emoji106]
     
  5. f000l

    f000l Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jun 2010
    Inlägg:
    115
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Önskar att jag läste denna tråd INNAN jag köpte min 128gb från Webhallen i förrgår. Tamefan att man har fått en Verizon telefon som man inte kan låsa upp bootloadern på. IRRITERAD.

    EDIT: Var nära att skicka in telefonen igår, men läste lite på XDA om en kille från Marocko som låser upp Verizon telefoner mot betalning $30, genom ebay paypal. Slutade med att jag pröjsade denna nisse som fick remote'a in på min dator och fixade det, och det fungerar verkligen, tog typ 15min allt som allt.
     
    Last edited: 10 maj 2018