Säljes: Meizu Pro 6 Plus 4/64 Svart

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av flipp, 8 jun 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 440
    Mottagna gillanden:
    8 372
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Säljer min Pro 6 Plus. Mycket sparsamt använd. Skicket är kanon så när som på en repa på baksidan (se bild). Reserverar mig för att det kan finnas några mikrorepor på skärmen men inget jag hittat när inspekterat den.

    Pro 6 Plus har samma systemchipp som Galaxy S7 (Exynos 8890), en riktigt bra S-AMOLED QHD skärm på 5.7" samt ett batteri på 3400mAh. Högkvalitativ DAC för musiklyssnande. Det jag gillar absolut bäst med den är byggkvaliteten, ljudet och skärmen som verkligen är en nivå över andra midrangelurar. Just nu ligger på Flyme OS 7 Beta (säkerhetspatch från 5 April 2018) på telefonen som bland annat har stöd för faceunlock. Observera att asiatisk version av Flyme följer med, jag hade tidigare den globala men den är hopplöst gammal och buggig så jag drog istället in den asiatiska som är klart mer stabil och gör det dessutom möjligt att hålla telefonen uppdaterad (Google Play är enkelt att installera). Flyme 5 och 6 fungerar förstås också bra så köparen kan med fördel testa olika firmware för att hitta den optimala prestandan/stabiliteten/batteritiden. Kartong och laddare med mCharge följer med, laddar telefonen från 0 - 50% på runt 30 minuter.

    Varför säljer jag den? Har drabbats av en skum åkomma som gör jag att får ont i handleden av de flesta phablets.

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Finns i Umeå.
    Pris 1500 kr plus frakt eller bud.
     
    Last edited: 8 jun 2018
  2. oliake

    oliake Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2017
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    6
    1000:- budat
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.