Avslutad: OnePlus 6 128GB mattsvart

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Textas, 29 jul 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Textas

    Textas Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 apr 2018
    Inlägg:
    317
    Mottagna gillanden:
    190
    Köpte mig en OnePlus 6 128GB mattsvart inne i Telia idag den 29/7 och den är i nyskick. Öppnad och testad och således kan inte lämnas tillbaka till Telia.
    Den har två års garanti och kvitto finns självfallet. Kontantinköpt och allt som följde med när jag köpte den medföljer i bytesaffären.

    Jag önskar ett byte f2f i Borlänge eller Falun mot en Pixel 2 XL. Telefonen ska vara i bra skick, ha kvitto i pappersformat eller digitalt format & mindre än 6 månader gammal.
    Har du något som möter ovanstående krav eller nära på ovanstående krav, hör av dig här i tråden eller i PM.
    Andra modeller kan vara av intresse men då lär det vara en bra deal för att jag ska nappa, men är mest inriktad på Pixel 2 XL i detta fall.
     
  2. Naruto

    Naruto Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 feb 2011
    Inlägg:
    418
    Mottagna gillanden:
    66
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Google Pixel 4a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Google Pixel 4a
    Samsung s9 med 3 skal, extremeskin black camo på baksidan och trådlös laddare. Mobilen är ca 2 månader. 64gb minne i färgen blå.
     
  3. Textas

    Textas Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 apr 2018
    Inlägg:
    317
    Mottagna gillanden:
    190
    Kliade lite smått i fingrarna där. Tyvärr har den bara en kamera, och om den är som S8/S8+ kamera, så går det inte att skjuta porträttbilder om jag förstår det rätt? Är tyvärr i behov av att kunna skjuta porträttbilder på kidsen.
     
  4. Dejan195

    Dejan195 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 feb 2016
    Inlägg:
    437
    Mottagna gillanden:
    245

    MINA ENHETER

    Har för mig att min S9 tog bra porträttbilder med endast en kamera :) Har dock inte kvar den för att testa nu men samsungs mjukvara tror jag gör att det blir bra. Kan ju be någon fota så ser vi !
     
  5. Textas

    Textas Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 apr 2018
    Inlägg:
    317
    Mottagna gillanden:
    190
    Tack för tipset, ska kolla igenom S9-forumsdelen och bilda mig en uppfattning. tack för att du informerade om detta, så kanske jag gör en annan bedömning än tidigare.
     
  6. Naruto

    Naruto Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 feb 2011
    Inlägg:
    418
    Mottagna gillanden:
    66
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Google Pixel 4a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Google Pixel 4a
    Ja jag kollade nyss. Selektiv fokus för bakre kameran och selfiefokus för front kameran. Hade missat det själv.
    Så porträttläge fanns [emoji1303]
     
  7. Textas

    Textas Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 apr 2018
    Inlägg:
    317
    Mottagna gillanden:
    190
    Har bytt den mot en S9+ plus ett skal rakt av mot min OP6 med en i Borlänge. Så stänger denna tråd.
    Sambon har också en likadan OP6 som mig, hon velar om hon vill byta den eller behålla den. Blir det de sistnämnda så kommer en ny annons ut.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.