Kamera.

Diskussion i 'Galaxy S9' startad av Sulan_73, 2 aug 2018.

  1. Sulan_73

    Sulan_73 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2011
    Inlägg:
    238
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    Jag har spelat in lite student och vice versa under sommaren ,men när jag ska spela upp den på min tv via chrome cast ,så hackar det och har en väldigt usel bild kvalitet .
    Jag undrar om fler har samma ,denna kameran suger ,min Galaxy s6 Edge hade flera gånger bättre .
    Edit: Jag har provat alla upplösningar som ligger under inställningar för kameran och det är samma skit på alla upplösningar.
    I mina ögon så är det den sämsta kamera på mobil som jag har ägt ,och då alla om jag har haft som var bättre :
    Sony Ericson arc ,Samsung Galaxy S3 ,Samsung Galaxy S6 Edge .
     
  2. F-Forward

    F-Forward Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2010
    Inlägg:
    2 082
    Mottagna gillanden:
    2 115

    MINA ENHETER

    Det har inget med Chromecasten att göra då? Blir det lika dåligt om du kollar direkt på telefonen eller på annan enhet med filmen sparad lokalt (eller via exempelvis Google Foto)?
     
  3. FedEx

    FedEx Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 nov 2010
    Inlägg:
    384
    Mottagna gillanden:
    81

    MINA ENHETER

    Du tror alltså att en mobiltelefon från 2011 har bättre kamera än S9? Av alla tänkbara scenarion så är detta det mest troliga?
     
    larsf, katho och osvanberg gillar detta.
  4. Sulan_73

    Sulan_73 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2011
    Inlägg:
    238
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    S6 Edgen jag har har bäst kamera av dom jag nämnde , funkar fortfarande klockrent
     
  5. Cash

    Cash Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 nov 2016
    Inlägg:
    293
    Mottagna gillanden:
    144

    MINA ENHETER

    Jag får bra bild.med s9 och cc. Tror det är något som spökar hos dig... Spelat upp massa klipp från i sommar då vi varit ute och rest och inte haft några bekymmer eller huvudbry kring kvaliteten. Testa koppla om cc och telefonen, starta om etc och kolla om det inte hoppar igång.
     
  6. Sulan_73

    Sulan_73 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2011
    Inlägg:
    238
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    Ska testa det i helgen att koppla om cc, tack för tipset