Fråga: spotify on lockscreen

Diskussion i 'OnePlus 6 - Allmänt' startad av Mozze, 5 sept 2018.

  1. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    Jag får inte upp spotify på lockscreen och i uppsjön av inställningar så hittar jag inte :/ Tacksam för lite hjälp så att jag kan få spotify synas på låsskärmen, nu måste jag in i appen och byta låt :(
     
  2. gneken

    gneken Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jul 2010
    Inlägg:
    3 253
    Mottagna gillanden:
    1 704
    Operatör:
    Vimla, Tre

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla, Tre
    Spotify appen är väldigt dålig så förmodligen den som strular. Händer mig också. Men startar jag om appen så kommer den tillbaka på lockscreen och på notifikation baren/listan
     
  3. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    ahh thanks :D
     
  4. herrober82

    herrober82 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 sept 2012
    Inlägg:
    440
    Mottagna gillanden:
    127
    Operatör:
    Tre SE
    Telefon:
    Oneplus 8T

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre SE
    Telefon:
    Oneplus 8T
    Spotify teamet har helt fuckat upp appen det senaste månaderna. Ingenting funkar. Har hittat 5 olika buggar och det strular varje dag... Fattar inte hur dem har lyckats paja appen så radikalt från att ha varit så bra... Bara gå in och läs senaste recensioner från användare på Google play.. kryllar numera av ettor i betyg.
    Det värsta av allt är att dem på 2 månader i princip inte lyckats lösa en enda bugg...
     
  5. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    istället för att uppdatera den borde dem helt enkelt lägga in senate fungerande versionen och börja om.
     
    herrober82 gillar detta.
  6. herrober82

    herrober82 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 sept 2012
    Inlägg:
    440
    Mottagna gillanden:
    127
    Operatör:
    Tre SE
    Telefon:
    Oneplus 8T

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre SE
    Telefon:
    Oneplus 8T
    Blev iofs lite bättre med uppdateringen igår men fortfarande buggig med Chromecast..
     
  7. inact_0033

    inact_0033 Guest

    Hade samma problem här. Spotify är verkligen sjukt dåligt programmerat. "Löste" problemet genom att helt radera appen och installera om den, då dök den upp igen i notiserna. Tyvärr funkar Spotify dåligt rent allmänt fortfarande, t.ex. får jag ofta upp meddelanden som "Couldn't load this content" och liknande när jag öppnar olika radiostationer eller spellistor. Då får jag gå tillbaka och öppna dem igen, så fungerar det.