Dator hittar inte telefon

Diskussion i 'Applikationer' startad av Indra, 10 nov 2018.

  1. Indra

    Indra Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jun 2018
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag lyssnar på ljudböcker och har använt en iPod men så slog det mig att jag lika gärna kunde använda min telefon, Samsung J5. OK, jag laddade ned en gratisspelare, Simple ABP free. Den såg inte alls ut som en MP3-spelare, snarare hittade jag bara en massa saker som kunde ställas in. Eftersom jag inte förstod vad de betydde ändrade jag inget förutom språk. Nästa steg var att faktiskt lägga in en audiobok i mobilen och det gick inte alls. Jag kopplade in telefonen till datorn. Mobilen laddar och telefonen finns som en bärbar mediaspelare men sedan tar det slut. Det finns inget i mobilen överhuvudtaget. Nåja, jag sökte lite och laddade ned drivrutiner, startade om datorn och - fortfarande ingenting. Vad gör jag nu? Snälla, förklara enkelt!

    Egentligen kan jag fortsätta använda min iPod även om det känns onödigt att ha med både den och telefonen, men skulle jag råka fota något med mobilen vore det kul att kunna föra över till datorn utan att behöva maila till mig, som min "hjälpsamme" make tyckte.
     
  2. 4KUziel

    4KUziel Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 feb 2014
    Inlägg:
    22
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

  3. Mikael8.0

    Mikael8.0 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2013
    Inlägg:
    613
    Mottagna gillanden:
    90
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9
    Info:
    PIE
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab 2019
    Info:
    4.4
    Övrigt:
    Piggelin & Zeunerts julmust
  4. solgule

    solgule Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2018
    Inlägg:
    132
    Mottagna gillanden:
    88
    Telefon:
    LG G7 ThinQ

    MINA ENHETER

    Telefon:
    LG G7 ThinQ
  5. Indra

    Indra Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jun 2018
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    0
    Hm, det fungerade lite senare när jag insåg att man inte alltid kan svara nej när det kommer en fråga som startar med "Tillåter du att...får tillgång till...". Utan att fundera brukar jag svara nej då och så även denna gång.

    Tack för att ni tog er tid att svara!