Nu är jag verkligen ingen expert, det ska gudarna veta.
Men om det har och göra med att limmet inte hunnit torka ordentligt. Borde det då inte lösa sej självt ju längre man väntar med att använda mobilen?
D. v. s. så limmet hinner torka.
Jag har ju beställt från
Dustin Home.
Men dom skjuter fram datumet hela tiden. Först var den 5/11 och sen 13/11. Nu är det 19/11 och snart lär det väl bli 3/12 (som det stod ett tag efter 5/11 innan det ändrades till 13/11).
Min poäng är, för dom som lyckats följa med i mitt resonemang.
Att ju längre telefonen legat i sin oöppnade låda orörd, desto mer tid har limmet haft att torka och mindre problem bör väl då uppstå eller synas.
Är åtminstone vad jag tror.
Eller min förhoppning iallafall, då dom inte ens kunnat skicka ut telefonen ännu.
Får hoppas på nästa vecka.
Click to expand...