Iconx vid köp av s9/s9+. HUR??

Diskussion i 'Galaxy S9+' startad av King Cobra, 4 aug 2018.

  1. GmbH

    GmbH Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 okt 2012
    Inlägg:
    2 160
    Mottagna gillanden:
    999
    Telefon:
    S23

    MINA ENHETER

    Telefon:
    S23

    supporten lyfter upp ditt problem ytterligare 1 steg, tror dock ej det löser något
     
  2. Deadman666

    Deadman666 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 aug 2011
    Inlägg:
    443
    Mottagna gillanden:
    53

    MINA ENHETER

    De va lite ironi i mitt inlägg jag vet kommer aldrig få några lurar lite tråkigt bara. Samsung i ett nötskal
     
  3. Erajk

    Erajk Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 dec 2011
    Inlägg:
    119
    Mottagna gillanden:
    23
    Operatör:
    Tre, Tele2
    Telefon:
    Samsung S9+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Tele2
    Telefon:
    Samsung S9+
    Min surfplatta borde ramla in idag :)
     
  4. bila

    bila Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 mar 2019
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    1
    Jag när jag köpte telefonen i början av oktober 1918. Skulle jag fina trådlösa hörlura på köpet till ett värde av 2000kr. Har varit i kontakt både samsung och företaget som ska skicka ut dom. Dom har har varit slut, och blev erbjuden en tablet i stället. Kände mig tvungen att accetera det för att få något överhuvud taget. Den skulle dom skicka ut vecka 6 och nu är strax vecka 9 slut. Inget har kommit. Jag känner mig lurad. Nu ser jag att dom gör en likanade kampanj med S10 med hörlurar på köpet. Jag tror aldrig att jag kommer få något och har blivit blåst av samsung. Jag trodde att samsung var ett ärligt företag men ser det som ett stort skämt. Att jag sedan har en telefon som pratar av sig själv trots att jag inaktiverat av Blixby. Nästa telefon kommer inte bli en samsung.
     
  5. Jontelitokd

    Jontelitokd Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 maj 2010
    Inlägg:
    727
    Mottagna gillanden:
    372
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OP Nord 2

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OP Nord 2
    Telefon 2:
    Samsung S10+
    Rätt säker på att du inte köpte den 1918 :)

    Har du pratat med Samsung/Veddesta Gruppen nu i dagarna? Börja där annars, uppföljning är inte alltid den bästa hos oss individer. Samsung kan tyvärr inte stå till svars vad Veddesta Gruppen gör och inte gör.

    Har du läst manualen? Se hur du kan undvika att mobilen pratar med dig?
     
    bernard gillar detta.
  6. bila

    bila Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 mar 2019
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    1
    Stämmer att jag inte köpte den 1918 utan 2018. Jag har mailat Veddesta gruppen ett antal gånger. Senast för ett par dagar sedan. Senaste har jag inte fått svar på. Det var Veddesta grupp som skulle skicka ut vecka 6. Suttit i telefonkö till samsung åtskilliga timmar. Men inget har hjälp! Lagt ned jättemycket jobb på att få det dom lovat mig. Hela processen gör dom allt för att krångla till det, man ska logga in på speciella sidor för att kunna skriva och skicka in dom uppgifter dom vill ha. Inga telefonnummer när man går att hitta.
     
  7. Liveman

    Liveman Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jan 2019
    Inlägg:
    271
    Mottagna gillanden:
    67
    Jag fick inga lurar, ringde supporten för ett tag sen, O dom skulle eskalera problemet sen dess har jag inte hört ljud ifrån dom Skitdåligt av Samsung
     
  8. bila

    bila Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 mar 2019
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    1
    Verkar vara paket på väg en tablet. Jag har bara fått vänta lite över 4 månader. Riktigt snabb och bra marscherat av Samung. Misstänker att dom har använt miljövänlig frakt (cykel och roddbåt).
     
    GambitSWE gillar detta.
  9. jman

    jman Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 apr 2010
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Köpte min lur i slutet på oktober 2018 fick lurarna i början av november 2018 allt funkade bra.

    Inget vidare bra lurar dock

    | S9+