Säljes: Liten garderobs rensning, iPhone 5, hörlurar 9mm m.fl.

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Dan1jel, 9 feb 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Dan1jel

    Dan1jel Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 okt 2009
    Inlägg:
    918
    Mottagna gillanden:
    522
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 6
    ROM:
    Vanilla
    Platta:
    Dell Chromebook 13
    ROM:
    PopOS 21.04
    Övrigt:
    Casio G-Shock: GWG-1000-1A3ER / GBX-100-7 / MT-G B1000D-1A
    Har nu rensat garderoben lite och vill kolla här först ifall någon från Swedroid är intresserad annars åker sakerna ut på FB/blocket osv.

    All budstart är ett riktpris och det jag helst skulle vilja ha för dem, men buda gärna under angivet start men kan inte garantera att jag säljer för de priset du ger. Finns att hämta i Sollentuna men kan även skickas om köparen står för frakt samt betalar i förväg via Swish.

    Alla bilder fins som här i ett stort album - https://photos.app.goo.gl/E4uNV86anzQy7dTj6

    Munitio Nines 9mm headset
    Alla pluggar finns med samt det som man fick vid Nyköp, även kartong och fodral (se bild). Är ca 2 år gammal men har alltid haft bil så dessa har inte vart använda många timmar. Säljer eftersom jag köpt USB C hörlurar. Fungerar bra till android men är egentligen anpassade för iPhone. Designen är verkligen One of a kind.
    Budstart: 400kr?

    iPhone 5 16gb (låst till Telenor)
    Fungerar bra med normal slitage, ingen spricka på skärmen men har några märken här å där efter något års användning. Dock behövs kanske ladduttaget bytas. Tiltar man ner kontakten så börjar den ladda men släpper man sladden så laddar den inte. Kanske någon för den händige?! Bara telefonen säljs, har inte någon kartong kvar, och förtillfälligt har jag bara 1 iphone kontakt som jag använder. OBSERVERA att denna är LÅST till TELENOR, hade en annons tidigare då jag trodde den var olåst men visade sig inte var det.
    Budstart: 500kr

    Apple Magic Mouse, Bluetooth (gen1?!)
    Fick för länge sedan i födelsedagspresent men har sedan legat i min "bra att ha låda". Kräven två vanliga AA batterier. Fungerade bra då men bytte sen till laptop och i samband slutade jag använda denna. Bara musen säljs eftersom ja inte har någon kartong eller nått.
    Budstart: 200kr.

    iPod nano med klockarmband. SÅLD
    Hade denna som smartwatch för läääänge sedan innan Pebble å Garmin kom in i mitt liv. Fungerade bra då för att ha en "cool klocka" men sen fick den in lite vatten och vägrade starta. Detta är säkert 5år+ sedan så någon som vill ha denna för nostalgi eller för att fixa. Säljs som den är, har ingen kartong eller nått kvar. 50kr/bud.

    Apple Dockningsstation (gamla modellen).
    Har haft till min gamla iPhone 4 men kanske någon annan som letar efter en sådan till sin gamla ipod eller likande. Har tyvärr bara stationen samt gamla iPhone kontakten kvar. Budstart 50kr

    Blackberry 9800
    Köpte denna när min telefon gick sönder för att ha som backup samt för att testa Blackberry. Nu har den bara legat i "bra att ha lådan". Bara telefonen säljs så tyvärr får du ta din egna mini USB kabel för att ladda. Budstart: 300kr

    Netgear Smart switch GS724T
    Har mest bara legat i förrådet då jag tänkt att man kanske ska ha LAN kvällar, men det lär ju aldrig hända nu när man är äldre och har barn :(
    Har kollat så den startar och fungerar men bör återställas vilket jag glömde att göra, ingår en strömadapter. Budstart:500kr

    Nvidia Geforce N460 OC (1gb).
    Haft i min gamla speldator men ligger nu bara å dammar. Kanske något för den som vill ha en server eller lättare speldator. Ingen kartong finns men skickas isf väl skyddat i en annan kartong.
    Budstart: 400kr

    Nvidia Quadro k620 (2gb)
    Perfekt för den som vill sitta i CAD eller liknande med 3D projekt på datorn. Bara kortet säljs.
    Budstart: 500kr
     
    Last edited: 12 feb 2019
  2. Cblucher

    Cblucher Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2016
    Inlägg:
    149
    Mottagna gillanden:
    232

    MINA ENHETER

    50 + frakt för iPod Nano
     
  3. Dan1jel

    Dan1jel Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 okt 2009
    Inlägg:
    918
    Mottagna gillanden:
    522
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 6
    ROM:
    Vanilla
    Platta:
    Dell Chromebook 13
    ROM:
    PopOS 21.04
    Övrigt:
    Casio G-Shock: GWG-1000-1A3ER / GBX-100-7 / MT-G B1000D-1A
    Noterat!
     
  4. Dan1jel

    Dan1jel Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 okt 2009
    Inlägg:
    918
    Mottagna gillanden:
    522
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 6
    ROM:
    Vanilla
    Platta:
    Dell Chromebook 13
    ROM:
    PopOS 21.04
    Övrigt:
    Casio G-Shock: GWG-1000-1A3ER / GBX-100-7 / MT-G B1000D-1A
    Om ingen skulle bjuda över vilket ja inte tror så är den din på tisdag, är tidigast då jag kan skicka den :) låter det ok?
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.