Säljes: /B Dell 7275 (Dells Surface)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av andra94, 3 mar 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. andra94

    andra94 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2016
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    17
    Dell 7275 - skyddsfodral -Dellpenna Proplus support och completecare försäkring tillköpt

    M7-6Y75 CPU
    8GB RAM
    250GB SSD
    4K wacom skärm
    CompleteCare försäkring till 23nov 2020
    (Kommer återställd med windows version 1809 och med alla drivrutiner direkt via dell support assistant)


    All garanti och försäkring körs direkt via Dells hemsida utan kvitto eller liknande , dagen efter service. Du kan tappa den dagen innan försäkringen går ut och få en helt ny padda/refurbished

    bud på denna då jag inte har en aning vad den är värd , används mest under resor och den har ju wacom stöd så man kunde sitta på tåget och rita/editera bilder.

    Byten är jag öppen för förslag men ja ni kanske har någon schysst telefon/ipad eller liknande?


    View: https://imgur.com/a/9l0JQsF
    - inte en enda repa på skärmen , finns en repa på baksidan som är jätteliten men man har skal på endå så det spelar ingen roll. Frågor eller annat skicka iväg ett PM

    Referenser har jag massor på Sweclockers men tycker att denna passar bättre o sälja här :)

    Startbud 5000:- (Örebro för upphämtning men kan fraktas mot förskottsbetalning)
     
    Last edited: 3 mar 2019
  2. Nevgh

    Nevgh Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 dec 2011
    Inlägg:
    404
    Mottagna gillanden:
    115
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    OnePlus 7 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    OnePlus 7 Pro
    Platta:
    iPad (6th Generation)
    Du måste ange ett startbud.
     
  3. andra94

    andra94 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2016
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    17
    Ah missade den biten , egentligen har jag inte en aning om vad den kan vara värd just nu.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.