Kan inte komma åt Galaxy Buds-erbjudandet

Diskussion i 'Galaxy S10+' startad av agita, 8 mar 2019.

  1. frpl

    frpl Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2015
    Inlägg:
    1 018
    Mottagna gillanden:
    669

    MINA ENHETER

    Jag höll på i en timme med innan det gick. Startade om registreringen 6-7 gånger. Fick iofs inget felmeddelande utan den bara stod och laddade.
     
  2. Blomkungen

    Blomkungen Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 dec 2010
    Inlägg:
    2 684
    Mottagna gillanden:
    419

    MINA ENHETER

    Folk som fick det felet tidigare var väl dom som redan lyckats claima?

    Jag får det om jag försöker igen iaf.

    Edit: alltså maxdeltagande uppnått
     
    Coolmupp gillar detta.
  3. BroderEmil

    BroderEmil Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2019
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    6
    Jag antar att det inte stämmer iom att jag har fått det meddelandet undertiden folk plockat på sig som sagt. Men även om jag inte kommer få det så jävlar i det ska jag ha dem. Ursäkta uttrycket men jag blir förbannad...
     
  4. Weewee

    Weewee Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 mar 2019
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    38
    Någon som fortfarande får meddelandet om felaktigt imei nummer ?
     
  5. BroderEmil

    BroderEmil Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2019
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    6
    Jag samtalar med dem. De säger att servrarna fortfarande är överbelastade och kan inte hantera dessa meddelanden...
     
    bernard gillar detta.
  6. BroderEmil

    BroderEmil Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2019
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    6
    Ey, jag har nu avslutat samtalet och du kan få flera olika meddelanden. Bara fortsätt så kommer det att funka till slut. De rekommenderade mig att testa ikväll/inatt. Men de sa även att om man fick meddelandet "För att maxregränsen av deltagare" så kan det vara som så att du har lyckats att registrera dig men servrarna är konstant överbelastade, enligt dem. Men det är deras en gissning. Så om jag skulle få det meddelandet/inte fått bekräftelse imorgon skulle jag återkomma :^) Yay, sitta i kö i ca 1 h!
     
    frpl gillar detta.
  7. BroderEmil

    BroderEmil Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2019
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    6
    Av agenten:
    "
    Men gör så att du avakta lite idag, testa sneare ikväll är de5t så att du bara får koden "maxgränsen är nådd" så har beställningen gåt igenom. och då avaktar du bara på din konfirmation. Får du doc koden felaktigt imei. Så kontaktar du oss igen imorgon?"
    Och kom ihåg, det ska finnas gott om Galaxy Buds så ingen panik att vi inte kommer att få ett par.
    Peace out ✌
     
    bernard gillar detta.
  8. Weewee

    Weewee Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 mar 2019
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    38
    Har ju dock haft samma felmeddelande sen i fredags kl 10:30... haha.
     
  9. hdjb1

    hdjb1 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jul 2011
    Inlägg:
    482
    Mottagna gillanden:
    138
    Telefon:
    Z Fold3 256

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Z Fold3 256
    Telefon 3:
    Samsung S22 (jobb)
    Platta:
    Tab S9+ 512, Tab S6 LTE 128
    Övrigt:
    B&W PI7 S2, Watch 6 Classic
    Nu gick min registrering igenom.. har haft felaktigt emei nummer sedan i fredags... (10+ 512gb)
     
  10. BroderEmil

    BroderEmil Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2019
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    6
    Det är ju för att servrarna har varit konstant överbelastade. Jag har själv inte lyckats på flera dagar. "Ovanligt högt tryck". Well, god morgon på er, Samsung.

    Men för er som får meddelandet "Maxgränsen för deltagande har uppnåtts" kan ni, enligt dem, vara lugna. Deras teori är att det har gått igenom men att bekräftelsen hamnar i en kö och blir försenat till er inkorg. Men om ni får andra meddelanden så fortsätt alternativt ta kontakt med Samsung. Iom att jag har fått olika meddelanden tidigare men nu endast ett, "Maxgränsen för deltagande har uppnåtts".
     
    Last edited: 11 mar 2019
  11. Rajje86

    Rajje86 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jun 2017
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    37
    Testade precis och registreringen gick igenom :D
     
  12. Weewee

    Weewee Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 mar 2019
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    38
    Grattis! Längtar tills den dagen jag eventuellt lyckas!
     
  13. Puffy90

    Puffy90 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 apr 2017
    Inlägg:
    59
    Mottagna gillanden:
    21
    Fick någon bekräftelse på mail redan?
     
  14. frpl

    frpl Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2015
    Inlägg:
    1 018
    Mottagna gillanden:
    669

    MINA ENHETER

    Ja, direkt efter registreringen fick jag.
     
  15. Norsehawk

    Norsehawk Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jun 2010
    Inlägg:
    1 213
    Mottagna gillanden:
    107
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Nej, men jag tycker att det hela från vissa användare här spårat ut likt ett tåg från Lego Duplo. Jag kan förvisso hålla med att Samsung kunde ha skött det hela smidigare, men hjälper det att gnälla runt i ett forum eller rent av hota med "gruppstämmning"? The f-ck liksom?

    Testa å chilla tills imorgon eller tills på torsdag, och nej, det är inte kört. Alla kommer få sina buds, dvs alla som beställt innan 8 mars. Men låt nu Samsung fixa detta, ha tålamod (!) å sluta vara pain in the ass! Ett glatt tips! För det kommer ändå inte påskynda processen![emoji102]

    Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk
     
  16. frpl

    frpl Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2015
    Inlägg:
    1 018
    Mottagna gillanden:
    669

    MINA ENHETER

    Du måste väl ändå förstå att "gruppstämning" med mera ska tas med en nypa salt.
     
  17. Norsehawk

    Norsehawk Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jun 2010
    Inlägg:
    1 213
    Mottagna gillanden:
    107
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Det har jag förstått då vårt rättsväsende inte fungerar på samma sätt som den i exempelvis USA, där man stämmer hejvilt. Även pga för varmt kaffe (läs McDonald's). Men även om det var menat som ett "nypa salt"-skämt lät det patetiskt i mina ögon.

    Jag sitter i samma båt som många av er också, men det betyder inte att mina inlägg här eller arga samtal med Samsung-supporten kommer ge mig ett bekräftelse på min mail - något jag väntat på sedan i fredags. Hakuna matata å chilla! [emoji1303][emoji6]

    Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk
     
  18. Mip

    Mip Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 aug 2010
    Inlägg:
    301
    Mottagna gillanden:
    64

    MINA ENHETER

    Tror ni det är lugnt även om man inte fått en bekräftelse på email?
     
  19. Norsehawk

    Norsehawk Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jun 2010
    Inlägg:
    1 213
    Mottagna gillanden:
    107
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    ... [emoji849][emoji2357]

    Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk
     
  20. BroderEmil

    BroderEmil Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2019
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    6
    Om du inte har förstått det, så ja. De flesta har inte fått något. Som tidigare, avvakta tills imorgon. Beroende på vilket felmeddelande du får så får du se vadd du ska göra efteråt.