Kan inte komma åt Galaxy Buds-erbjudandet

Diskussion i 'Galaxy S10+' startad av agita, 8 mar 2019.

  1. Waterflow

    Waterflow Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2011
    Inlägg:
    200
    Mottagna gillanden:
    59
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy Flip 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy Flip 5
    Helt otroligt vad det är buggigt alltså, själv får jag dessutom olika fel varje gång.

    För första gången tidigare ikväll fick jag "Max deltagande" men den fortsatte att "tänka", dock stängde jag ner webbläsaren och försökte på nytt. Nu får jag antingen att sidan efter Submit inte laddar, eller att det står "You must connect through Samsung Members" eller att filen har fel format osv.
     
  2. agita

    agita Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 mar 2019
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    3
    fick max deltagande 2 gånger men testade lite igen och lyckades komma igenom 3je gången, så ni som har detta kan ju testa igen. Har inte fått nån bekräftan på mail än dock
     
  3. FortuN

    FortuN Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 maj 2011
    Inlägg:
    246
    Mottagna gillanden:
    98

    MINA ENHETER

    Fick hem telefon vid 17 tiden, gjorde grundinställningarna, uppdaterade telefon och gick sedan in i samsung members och gjorde erbjudandet, gick hur bra som helst för mig första försöket.
     
  4. agita

    agita Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 mar 2019
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    3
    vi som försökte sedan i fredags hade ett helvete verkar funka idag även om det är otroligt laggigt

    fick du bekräftelse mail ?
     
  5. FortuN

    FortuN Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 maj 2011
    Inlägg:
    246
    Mottagna gillanden:
    98

    MINA ENHETER

    Nope det är det enda jag väntar på, men läste att det kunde ta ca 72 timmar innan det kommer, gissar på det också är väldigt överbelastat
     
    bernard gillar detta.
  6. Waterflow

    Waterflow Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2011
    Inlägg:
    200
    Mottagna gillanden:
    59
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy Flip 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy Flip 5
    Sidan funkar snabbt osv nu men får hela tiden "Maxgränsen för deltagande har uppnåtts" hur många gånger jag än försöker.

    Edit - Pratade med supporten igen och de sa att om man får det felmeddelandet så borde det betyda att registreringen gått igenom. Eftersom de bara kan titta på registreringar 72 timmar efter att de genomförts kan de inte ge mig ett rakt svar. Helt ärligt känns allt detta som ursäkter och jag kommer inte acceptera att man inte får sina Galaxy Buds p.g.a. tekniska problem. Framförallt är det skandal att agenten man pratar med inte förmedlar information om vad som har hänt eller händer just nu.
     
    Last edited: 12 mar 2019
    bernard gillar detta.
  7. Weewee

    Weewee Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 mar 2019
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    38
    Pratade med support idag igen, nu ska dom ta mitt IMEI nummer vidare för undersökning då det fortfarande inte fungerar.
     
    frpl gillar detta.
  8. Cygnus

    Cygnus Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 maj 2011
    Inlägg:
    888
    Mottagna gillanden:
    136

    MINA ENHETER

    Jag fick nyss detta mail :)
     

    Bifogade filer:

  9. Gurkburk92

    Gurkburk92 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 mar 2012
    Inlägg:
    1 206
    Mottagna gillanden:
    448

    MINA ENHETER

    Mitt gick igenom på lördagen, dvs inskick av kvitto & så.

    Vad skicka ni in? Bara kvittot? Fick ju ett kvitto i butik vid Change användning på Telenor, det borde räcka väl? Så man inte får tillbaka "mer info krävs"...

    Har inte fått något mail om lurarna ännu iaf. Sitter de & kollar genom alla bilder manuellt? :P
     
  10. västeråssnubben

    västeråssnubben Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 nov 2010
    Inlägg:
    597
    Mottagna gillanden:
    192
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung galaxy s23 ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung galaxy s23 ultra
    Platta:
    Samsung galaxy tab s6
    Övrigt:
    Samsung galaxy watch 6 classic 47mm
    Jag skickade in en kopia på orderbekräftelsen jag fick på mailen när jag förbokade. Den står det ju rätt datum på. Kvittot man fick när man hämtade ut den från Telenor visade väl 8/3 som datum?
     
  11. Madmaxzz

    Madmaxzz Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 feb 2019
    Inlägg:
    67
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Fixade registreringen i fredags, ännu ingen bekräftelse på mail...
     
  12. Gurkburk92

    Gurkburk92 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 mar 2012
    Inlägg:
    1 206
    Mottagna gillanden:
    448

    MINA ENHETER

    Osäker på vad kvittot visade men jo, 8/3 borde där stå. Dock skrev jag köpet som 21/2, då jag förbokade :P
     
  13. Norsehawk

    Norsehawk Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jun 2010
    Inlägg:
    1 213
    Mottagna gillanden:
    107
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Jag gjorde samma som du å jag tror inte det ska spela någon roll..

    Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk
     
  14. Snaqejack01

    Snaqejack01 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 mar 2015
    Inlägg:
    55
    Mottagna gillanden:
    30
    När registrerade du telefonen?

    Skickat från min Samsung Galaxy S10 via Tapatalk
     
  15. Cygnus

    Cygnus Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 maj 2011
    Inlägg:
    888
    Mottagna gillanden:
    136

    MINA ENHETER

    Fredag förmiddag :)
     
  16. Coolmupp

    Coolmupp Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 feb 2016
    Inlägg:
    94
    Mottagna gillanden:
    137
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone 13 PRO MAX

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone 13 PRO MAX
    Telefon 2:
    Galaxy S24 Ultra
    Platta:
    iPad Air
    Platta 2:
    iPad Pro 9.7
    Övrigt:
    Apple Watch Series 6, Pixel Watch 2
    Äntligen fick jag mitt bekräftelse mail från Samsung, väntat sen jag registrera mig i fredags kväll :)
     
    bernard gillar detta.
  17. Madmaxzz

    Madmaxzz Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 feb 2019
    Inlägg:
    67
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Riktigt segt, trots att jag registrera erbjudandet på fredag har jag ännu inte fått bekräftelse.
     
  18. Weewee

    Weewee Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 mar 2019
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    38
    Var glada att ni ens kunnat registrera haha.
     
  19. port513

    port513 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2011
    Inlägg:
    180
    Mottagna gillanden:
    49

    MINA ENHETER

    Men du har inte IMEI-nummer med på förbokningen så det finns inget bevis på att den telefonen du förbokade är samma som du använde nu så att säga.
     
  20. port513

    port513 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2011
    Inlägg:
    180
    Mottagna gillanden:
    49

    MINA ENHETER

    Hur lyckas ni få det på engelska?

    Hej!

    Tack för din registrering.

    Din registrering är nu under behandling och dina trådlösa hörlurar Galaxy Buds kommer att skickas per post till närmaste utlämningsställe. Din order levereras senast 30 april.



    Vid frågor om registrering eller leverans av dina Galaxy Buds, vänligen kontakta Samsung Support Kontakta Oss



    Vi be er att uppmärksamma postaviseringen* som kommer till er via mail eller mobil.



    Hälsningar

    Samsung



    *Samsung har ej möjlighet att skicka ut produkten igen i det fall den har returnerats till oss.