Samsung S10 orderstatus

Diskussion i 'Galaxy S10+' startad av rudalhei, 2 mar 2019.

  1. Moby

    Moby Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2010
    Inlägg:
    712
    Mottagna gillanden:
    402

    MINA ENHETER

    Är du ny kund? För då måste du vänta på avi också. Men den borde komma idag så har du inte fått den är det nog läge att ringa dem och kolla läget!
     
  2. Niclas_Gylebrant

    Niclas_Gylebrant Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2019
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    10
    Nä, har varit kund i flera år!
    Ringde i förmiddags och då drog han till med att plus modellerna har inte börjat skickats ut än...

    Skickat från min Pixel 2 XL via Tapatalk
     
  3. heglen

    heglen Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 feb 2010
    Inlägg:
    272
    Mottagna gillanden:
    43

    MINA ENHETER

    Jösses...
    Har varit kund hos Tre i över tio år och alltid varit hur nöjd som helst, men nu känns det som om de schabblar bort mig.
     
    Oshotta2 gillar detta.
  4. Melldorwin

    Melldorwin Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 jul 2010
    Inlägg:
    52
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Jag ringde och verifierade mig med bank id. Fick kolli id och kunde fint hämta paketet kl 13.00 i fredags. Likaså sambon. Vi är nya kunder!
     
  5. håkan.j

    håkan.j Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 sept 2018
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hoppade på erbjudandet hos Tre med 50gb surf då jag är heavy user. Budsen var ju en fin bonus med. Fick ingen lur i fredags och inget i postnord appen heller men igår måndags låg en pappersavi i lådan. Så jag är nöjd och budsen är redeemade. Jäkla fin lur! Spigen skydd och whitestone glass på G med. Bokade 25e. Blev orolig med alla olika bud folk här fått reda på, mycket konstigt.
     
  6. Moby

    Moby Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2010
    Inlägg:
    712
    Mottagna gillanden:
    402

    MINA ENHETER

    De säger verkligen vad som helst för att slippa jobba och kolla upp saker. Jag väntar också på en s10 plus svart från 3 men jag beställde ganska sent den 26e och fick då uppgiften att det var 2-3 veckors leveranstid och det har det ju inte gått än så jag sitter lugnt i båten!
     
  7. undegaard

    undegaard Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 maj 2011
    Inlägg:
    231
    Mottagna gillanden:
    63

    MINA ENHETER


    Han jag pratade med så att kl 13 den 27e va brytpunkten för att vara med i "sista leveransomgången". Annars hade jag fått den under veckan sa han. Men nu skriver jag det här från S10+:en så det känns fint ändå! :)
     
  8. port513

    port513 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2011
    Inlägg:
    180
    Mottagna gillanden:
    49

    MINA ENHETER

    Jag var kund hos Tre sen de etablerade sig i Sverige med sina goa walled telefoner. Sen ville jag uppgradera telefonen men de kunde minsann inte fixa bra erbjudande så då bytte jag till Telenor. Dagen efter ringer Tre:s kundtjänst och glatt meddelar att de tänkt om eftersom jag var en av deras första kunder i Sverige, lite sent påtänkt kan man säga ;)