Säljes: Stationär dator (i5-6600k, 16GB DDR4 3200MHz + GTX980)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av chrippe7, 12 mar 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. chrippe7

    chrippe7 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    2 988
    Mottagna gillanden:
    1 182
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Tjena,

    Har en stationär dator här hemma som inte används då jag har byggt ITX-formfaktor istället då ATX är för stort för mitt skrivbord. Specs enligt följande:

    Dator:
    CPU: i5-6600k
    MoBo: ASUS Z170 PRO Gaming
    RAM: 16GB DDR4 3200Mhz Corsair Vengeance LED
    GPU: EVGA GTX980 SuperClocked
    PSU: Coolermaster 700W 80+
    SSD: Intel 500GB SSD
    Chassi: Corsair Obsidian 650D(tror jag)
    CPU-kylare: BeQuiet Pure Rock CPU-kylare
    Övrigt: 2 st 140mm NZXT-fläktar, 1 st 120mm BitFenix-fläkt samt 1 st 200mm Corsair Brushless fan. DVD-läsare är monterad.

    Windows 10 är installerat på SSD:n men ej aktiverat, tog nyckeln till min nya dator. Har rengjort allt och monterat om kylaren med fräsch kylpasta och kört stability-test där den ligger fint i temps.

    Datorn finns i Stockholm och upphämtning är mer eller mindre krav då chassit är stort och väger + ingen kartong kvar. Har kvar kartong till MoBo samt kartong för att skicka GPU så skulle kunna skicka komponenterna om du vill ha allt förutom chassit/nätagg.

    Främre(Corsair 200mm) samt bakre fläkten(BitFenix 120mm) är intake och de övre fläktarna(NZXT 140mm x2) är outpush, CPU-kylaren kör push från "fel" håll pga RAM men då bakre fläkten är intake så gav det lägre temp på CPU då luften som går igenom CPU-kylaren kommer direkt utifrån chassit.


    Pris: 5750:-

    OBS! Har bytt fläktarna på bilden som var Corsair SP120 LED Blue till ovan nämnda fläktar då SP120 lät betydligt mer. Önskar du LED-fläktar och kan ta lite högre ljud kan jag skicka med de istället för ovan nämnda.

     

    Bifogade filer:

  2. sopaj96

    sopaj96 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2013
    Inlägg:
    685
    Mottagna gillanden:
    60
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone XS

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone XS
    Kan börja med bud på 5000kr och hämtar.
    Om det är allt för lågt hojta till
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.