Skyddsglas som bara täcker den plana ytan

Diskussion i 'P30-serien' startad av MarcusSWE, 4 apr 2019.

  1. MarcusSWE

    MarcusSWE Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 mar 2019
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    8
    Hej,

    Någon som har skaffat detta? Behöver detta då andra som följer hela skärmen krockar med min case. Vill bara ha glas, ingen annan film.

    Tack!
     
  2. MarcusSWE

    MarcusSWE Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 mar 2019
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    8
    Ingen? :(
     
  3. kissidor

    kissidor Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2012
    Inlägg:
    2 227
    Mottagna gillanden:
    2 298
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra
    Info:
    med dubbla sim för jobb och privat
    Telefon 2:
    iPhone 13 mini
    Info:
    istället för plånbok
    Telefon 3:
    Google pixel 7 pro
    Info:
    reserv
    Platta:
    iPads pro 12.9 2021/air 2022/mini 6
    Platta 2:
    tab s8 ultra/tab s8/oneplus pad
    Övrigt:
    CC+GTV 3 st, Acer CB Spin 713
    är det en p30 eller en p30 pro du har då :)? framförallt om det är en p30 pro så måste jag varna dig att ifall det finns ett skärmskydd som bara täcker den plana delen så kommer det nog att vara mycket mindre än du väntar dig. skärmens kurvatur börjar mycket längre in än vad ögat kan se.

    såna skärmskydd fanns det gott om i edgeskärmarnas barndom, men eftersom alla hatade dem så mycket och gav dem sämsta tänkbara betyg är jag inte säker på att nån fortfarande tillverkar såna. kanske bättre att du söker efter ett "lagom" täckande skydd, du kan hålla utkik efter och googla på "case friendly" i såfall, och om du har ett riktigt bråkigt skal som ändå inte funkar blir du nog tvungen att välja mellan att köra utan skärmskydd eller att byta skal.

    sen får man även tänka på att det är en väldigt ny telefon och det kommer att dröja innan tillbehörsutbudet ger nån större valfrihet :)