Tips på surfplatta

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av mattias_37, 12 maj 2019.

  1. mattias_37

    mattias_37 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2019
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    4
    Jag går i tankarna med att köpa en surfplatta. Men känner mig vilsen.
    Köper den främst för att driva en enda app. Det är dess huvudfunktion så vitt jag kan komma på nu.
    Denna app: https://play.google.com/store/apps/...tore_button&utm_campaign=android_boating_free

    Appen kommer jag köpa främst för att använda på vintern i telefonen. Därför jag valde en telefon som jag gjorde.
    Bra gps och stort batteri och bästa vattentåligheten med militärgradering över tempraturer, minus 20 är inte ovanligt här.
    Ulefone armor 3.

    Men då appen erbjuder att man får en kopia eller dyligt på en surfplatta också. Då känns det lite skoj att ha en på sommaren när jag är ute i båten.
    Kan hända men inte troligt att den kan användas för att uppdatera minneskortet till plottern.
    Håller fortfarande på att sätta in mig i det här.

    Dock känns det inte lönt att lägga 5-10 000kr på en surfplatta för endast det. Tänker mig ett tak på kanske 2000kr. En dyrare så kan jag lika gärna köpa en modern plotter.
    Jag tänker mig en billig surfplatta med rätt så stor skräm. Som man köper till en vattentäthållare till. Tanken är att hållaren ska leva längre än surfplattan. Gärna med nån form av solskyddsfilm. Tekniken lutar åt att man i framtiden kommer använda surfplatta pga dess större skräm och billigare inköp till ekolod. Därför är ju en hållare av nästan större vikt. I framtiden kommer ju surfplattan bytas ut mot en som är mer anpassad för att synca till ekolod.
    Är det nån som får nån tanke? Eller ska jag lägga ner tanken?
     
  2. indika

    indika Custom Android Moderator

    Blev medlem:
    23 okt 2010
    Inlägg:
    4 775
    Mottagna gillanden:
    1 807
    Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+
    @mattias_37@mattias_37
    Hej, jag har flyttat ditt ämne till forumet för köpråd.

    Lycka till!
     
  3. mattias_37

    mattias_37 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2019
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    4
    Nästan för stort detta forum för lilla mig. Svårt att hitta rätt. Andra tråden. Är så man skäms.