Ulefone power 3 någon som köpt?

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av Driodman, 7 feb 2018.

  1. Glajjan

    Glajjan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jul 2012
    Inlägg:
    38
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Har du fortfarande kvar din Power 3s? Är du fortfarande nöjd med den? Kommer ev beställa den inom kort och undrar ifall du fortfarande kan rekommendera den? :)
     
    Petrow58 gillar detta.
  2. Petrow58

    Petrow58 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 aug 2017
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    14
    Tack för all info ang..denna 3/3S Mvh: Peter
     
  3. Glajjan

    Glajjan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jul 2012
    Inlägg:
    38
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Har precis fått hem min power 3s nu, allt är installerat och klart! Är helt toknöjd med denna lur! Hade en Samsung galaxy s8+ innan, och jag måste glatt erkänna att denna flyter på minst lika bra! Kan varmt rekommendera denna lur, varför i hela fridens namn skall man pröjsa 8-9 tusen för en telefon när man kan köpa denna för en bråkdel av priset enbart för att den inte har något speciellt känt märke på baksidan? Helt oförklarligt... Men hur som helst, rekomenderar denna telefon starkt!
     
    Driodman och Petrow58 gillar detta.
  4. Driodman

    Driodman Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 nov 2017
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    2
    Tack Glajjan för dina kommentarer!
     
  5. Glajjan

    Glajjan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jul 2012
    Inlägg:
    38
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Inga problem! hoppas fler vågar chansa på kinalurar! Denna är i alla fall lätt värd varenda krona! 1500kr för en telefon som har bättre batteritid och minst lika bra prestanda som dom stora rackarna! Just nu 39 timmar sedan förra laddningen och har 16% kvar!
     
    Driodman gillar detta.
  6. Glajjan

    Glajjan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jul 2012
    Inlägg:
    38
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Har en fundering, tänkte om några fler har köpt denna lur? Har lite problem med att folk har svårt att nå mig? Kommer direkt till telefonsvaran och man måste ringa mig typ 5 gånger för att komma fram.. och får meddelande om missade samtal hela tiden ..
     
  7. mattias_37

    mattias_37 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2019
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    4
    Lite OT
    Men ni som vill inte beställa från Kina direkt, gruva er från tull och sånt. Beställ från EU lagret i Finland. Svensk kundtjänst som svarar omgående. Levereras med DHL
     
  8. Glajjan

    Glajjan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jul 2012
    Inlägg:
    38
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Har du någon länk eller rekommendation på sida som har finlands EU lager? Har inte hittat några sidor som erbjuder det :/
     
  9. mattias_37

    mattias_37 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2019
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    4
    Hur ställer sig forumreglerna om sånt?
    Är ny. På många forum så räknas sånt som marknadsföring etc.
     
  10. Glajjan

    Glajjan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jul 2012
    Inlägg:
    38
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Jag har länkat till sidor förut i en annan tråd där alla som köpt telefon länkade till sina sidor, utan varningar eller något knas.. :)
     
  11. mattias_37

    mattias_37 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2019
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    4
    Hänvisar till det då!
    E-ville.com
    Jag har bara bra erfarenheter. Dock har dom nu slutat med sitt kinesiska lager. Är rädd att det kommer minska på utbudet.
    Men jag förstår dom också. Alla klagomål är om långa leveranstider. Tar en vecka från Finland, men upp mot 6 veckor från Kina. Då många människor inte är läskunnig så bara beställde dom, oavsett om varan var i Finland eller Kina. Men förväntade sig samma leveranstid.

    Klarna fakturan kan krångla dock. Kommer den inte direkt må man säga till. Men det är klarnas fel, inte e-ville.