Säljes: Abonnemang 3, 100 GB 200kr/månaden

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av John-Erik, 5 jun 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. John-Erik

    John-Erik Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 mar 2012
    Inlägg:
    787
    Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    Samsung galaxy S9

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung galaxy S9
    Jag har suttit på denna länge och vet att den är eftertraktad.
    Köpte 2013 på mellandagsrean 3 Maxfart 100 GB för halva priset i månaden, vilket innebär 200 kr/månaden.

    Blev lite lurad av 3 som gav mig 50 GB på mobilen som jag är låst till och behöver förstås inte 150. Därför överlåter jag gärna mitt abonnemang till någon som surfar mycket. Perfekt å ha för att dela hotspot till flera ute på vift, landet eller så.
    Överlåtelse enligt 3s villkor och förfarande ingår det att jag gör min halva av kontraktet över överlåtelse via mail och bankID, därefter skickas mail till dig där du fyller i den del av denna. 3 kreditkollar dig givetvis efter du signerat med bankID och när det är klart efter ca 4 dagar så kommer jag få betala 250 kr som överlåtelseavgift därefter är abonnemanget ditt.
    Jag får egentligen inte sälja abonnemanget men jag har rätt att komma överens om att den som tar över abonnemanget utanför avtalet stå för avgiften för överlåtelsen, vilket jag gärna önskar.

    Försökte tidigare med en person men gick inte pga otillräcklig kreditreliabilitet och fick stå för ytterligare en onödig månad. Därför ber jag gärna om dessa 250 kr via swisch när det är över. Jag tänkte mest att det är synd å slänga ett sådant bra abonnemang som inte finns längre sedan lång tid tillbaka.

    Antagligen först till kvarn enligt regler?. Det var länge sedan jag var aktiv här men personer jag sålt mobil eller köpt mobil av skulle jag vilja ge prioritet men de kanske inte är aktiva längre!
     
  2. R3b0rn

    R3b0rn Impartial Droid Moderator

    Blev medlem:
    11 apr 2010
    Inlägg:
    5 062
    Mottagna gillanden:
    6 698
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Galaxy S24 Ultra 512GB - Blue

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Galaxy S24 Ultra 512GB - Blue
    PM
     
  3. mkubisztal

    mkubisztal Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2018
    Inlägg:
    91
    Mottagna gillanden:
    82
    Är intresserad om den fortfarande är kvar
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.