Säljes: Xiaomi Smart Home + 2 kameror

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Nerderer, 19 jul 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Nerderer

    Nerderer Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2010
    Inlägg:
    79
    Mottagna gillanden:
    107

    MINA ENHETER

    Har ett Xiaomi Smart Home kit som jag aldrig använder. Några av komponenterna blev testade ett tag, men nu har de legat oanvända i över ett år.

    Det är kinesiska versioner, men de funkar fint även här.

    * Det är ett Xiaomi Smart Home Startkit med hub, knapp, rörelsesensor, magnetkontakt samt smart plug. Allt utom hubben och knappen är oanvända, men jag vet inte hur batterierna är. Fabriksåterställd.

    * Extra knapp och magnetkontakt (oanvända) samt en strömadapter för våra uttag.

    * Mi Home Security Camera. Testad lite, men i nyskick. Ev. ej fabriksåterställd.
    Mi Home Security Camera Wireless IP Surveillance System 1080p HD Night Vision (US Version with Warranty) - Xiaomi United States

    * Xiaomi Mijia Aqara 1080p. Helt oanvänd kamera som även kan användas som en gateway/hub för smarta hem:
    US $38.87 |Original Xiaomi Mijia Aqara Smart IP CCTV Linkage Alarm 1080P HD (Gateway/hub Edition),xiaomi gateway function,180 Degree FOV-in Smart Remote Control from Consumer Electronics on Aliexpress.com | Alibaba Group

    [​IMG]


    Tänkte börja med utrop på 1200:-, men är öppen för förslag. Frakt på ca 114:- med Schenker, eller hämtas i Malmö.
     
  2. PhR34k

    PhR34k Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 mar 2010
    Inlägg:
    721
    Mottagna gillanden:
    220

    MINA ENHETER

    Börjar med 1200
     
  3. Nerderer

    Nerderer Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2010
    Inlägg:
    79
    Mottagna gillanden:
    107

    MINA ENHETER

    Noterat.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.