Diskussion: Powerbeats Pro

Diskussion i 'Apple Allmänt' startad av erik.rahm, 7 maj 2019.

  1. sbl

    sbl Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 aug 2014
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Aha grymt intressant, stort tack. Ja gör gärna det - hade varit väldigt spännande att höra hur de funkar!
     
  2. erik.rahm

    erik.rahm Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2010
    Inlägg:
    1 509
    Mottagna gillanden:
    1 207

    MINA ENHETER

    Kom inte ut i kväll av den enkla anledningen att jag har sådan satan träningsvärk, återkommer så fort jag kan gå normalt igen :D
     
  3. erik.rahm

    erik.rahm Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2010
    Inlägg:
    1 509
    Mottagna gillanden:
    1 207

    MINA ENHETER

    Körde en runda idag! Inga problem enligt mig! Hoppas att du blir nöjd
     
  4. sbl

    sbl Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 aug 2014
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Tack! Köpte ett par idag efter din feedback, grymt nöjd. Inga fotstegs-dunsar alls i öronen när man springer, och ljudkvaliten är bland det bäst jag hört hittills (har tidigare haft Bose Soundsport Wireless, Bose Soundsport Free, Airpoda, Jabra Elite Sport, Jabra Elite Active och diverse med kabel). Powerbeats slår alla de andra rejält! Sjukt nöjd. Tack för hjälpen!
     
    erik.rahm gillar detta.
  5. psp123

    psp123 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2013
    Inlägg:
    4 210
    Mottagna gillanden:
    5 035

    MINA ENHETER

    Hämtade ett par på Webhallen idag. Låter bra för vad de är. Sitter utmärkt. Väldigt imponerad över hur smidigt allt är som vanligt med Apple. Tog bokstavlingen bara ur dem ur asken (som var mycket mindre än förväntat) och de dök upp i iPhonen.

    Kanske dags för en Apple Watch också och man säga adjö till Google :cry:
     
    Thedeflas och erik.rahm gillar detta.
  6. psp123

    psp123 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2013
    Inlägg:
    4 210
    Mottagna gillanden:
    5 035

    MINA ENHETER

    En månad senare och jag är extrem nöjd. Funkar utmärkt med Android också. Går bra att använda individuellt eller båda samtidigt. Ljudet pausas när man tar bort dem och fortsätter när de sätts in. Det enda som som inte funkar på Android är att se batterinivån.
     
    erik.rahm gillar detta.
  7. erik.rahm

    erik.rahm Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2010
    Inlägg:
    1 509
    Mottagna gillanden:
    1 207

    MINA ENHETER

    Samma här, kör dock Apple. Men fungerar riktigt bra med min Fenix 5S plus. Såg att nu har de andra färgerna blivit tillgängliga :)
     
  8. Yoko666

    Yoko666 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2017
    Inlägg:
    1 036
    Mottagna gillanden:
    869
    Operatör:
    Halebop, Tre
    Telefon:
    iPhone 13 pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Tre
    Telefon:
    iPhone 13 pro
    Telefon 2:
    Sony Xperia 1 III
    Telefon 3:
    iPhone 8/iPhone SE 2016
    Platta:
    Mi pad 5
    Platta 2:
    surface go 2
    Övrigt:
    Hoarder, som har nästan en av varje.
    Köpte väldigt spontant ett par Powerbeats pro idag på elgiganten som har dom nedsatta till 2090. Kändes som ett svinbra pris men överväger faktiskt ändå att lämna tillbaka dom då jag inte upplever att ljudet är mycket bättre mot mina airpods gen 2 och vet inte om jag är helt nöjd med hur dom sitter mina öron och småmeckigt att få dit byglarna rätt för att lurarna ska ladda. Sen fick jag info i butiken att dom skulle stödja trådlös laddning borde jag ju kollat innan egentligen så det var miss av mig men det blev ganska många fler minus än plus för mig jämfört med airpodsen. Lite för stort case men sjukt Nice med volymkontroll och att dom "sitter fast" i örat. Ska ge dom en chans till i morgon och se om det bara är dagsformen. Men den där sjukt trevliga känslan men får när man köper nya Apple prylar infann sig aldrig idag
     
    erik.rahm gillar detta.
  9. benjig

    benjig Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 dec 2019
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    3
    Hur upplever ni diskanten på lurarna? När jag testade i en popup-butik så var den i klass med 200-kronors-lurar. Kanske var ett måndagsex? Då hade dom ändå utvalda playlists med hiphop och liknande, som jag antagit är Powerbeats grej.
     
  10. Oscar den allsmäktige

    Oscar den allsmäktige Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 sept 2018
    Inlägg:
    1 232
    Mottagna gillanden:
    1 203

    MINA ENHETER

    Hur är intrycket 2021? Rekommenderas eller avvakta tills nästa version kommer? Lite pepp på dolby atmos. Bra ljud vid gym och löpning är aldrig fel.