Köpa OnePlus 7 Pro nu eller vänta på OnePlus 7T Pro?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Zybiu, 23 sept 2019.

  1. Zybiu

    Zybiu Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2019
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Som sagt så undrar jag ifall det är värt att köpa en ny OnePlus 7 Pro nu eller vänta på 7T Pro. Tänker om det kommer bli några stora förbättringar eller liknande för uppkommande 7T Pro.
    Vill gärna höra era anledningar varför man ska köpa OnePlus 7 Pro och tvärtom samt varför inte osv.
     
  2. Hanseman

    Hanseman Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2014
    Inlägg:
    285
    Mottagna gillanden:
    252
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Telefon 3:
    Google Pixel 6A
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S7+
    Om valet är att köpa båda nya i butik, då skulle jag vänta. Även om varje ny modell blir lite dyrare är det värt att vänta eftersom 7pro har sjunkit mycket i begagnat pris.
    Om frågan är att köpa 7t pro ny eller 7pro begagnad här på Swedroid då är jag mer kluven. personligen skulle jag vänta och se vilka skillnader det är och sedan antagligen köpa en begagnad [emoji3]
    Android Q är redan släppt till 7 pro annars kunde det vara ett argument.
     
  3. Juturna

    Juturna Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jun 2016
    Inlägg:
    757
    Mottagna gillanden:
    506
    Operatör:
    Tele2

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Alltså jag skulle inte heller rekommendera att köpa Oneplus 7 Pro ny i butik nu när vi är ungefär två veckor ifrån Oneplus 7T Pro, och ännu mindre tills vi får se vad som blir annorlunda mellan modellerna, vilket blir redan på torsdag.

    Speciellt eftersom Oneplus inte sänkt butikspriset på Oneplus 7-serien någonting ännu heller, så när nästa kommer ut så kommer det antagligen hända, eller så tar dom bort den helt och hållet för försäljning. Oavsett så förlorar du nog på det, så skulle säga begagnad 7 Pro eller ny 7T Pro.