Hand holder för surfplatta

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av celleequie, 26 sept 2019.

  1. celleequie

    celleequie Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2019
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    12
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Onplus 7 PRO

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Onplus 7 PRO
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S8
    Hej!

    Jag har varit på jakt efter en smidig sak som jag kan sätta bak på min surfplatta så jag enkelt kan hålla den i en hand.
    Det bästa jag hittills har hittat är TABSTRAP: iPad stand and holder TABSTRAP with suction cup tape, vegetable tanned leather, Merino wool felt - Handmade in Germany

    Men känner inte riktigt för köpa en för 1000 kr... Sen har jag även letat på amazon och hittat: https://www.amazon.de/dp/B06WW2J5RV/?tag=oid02-21
    Men ogillar att ha repen på framsidan.

    Har en Samsung tab s5e. Vill ha en holder som man kan ta av och på lätt. Innan jag bestämmer mig, har någon något annat tips?
     
  2. sunemangs

    sunemangs Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 aug 2011
    Inlägg:
    613
    Mottagna gillanden:
    228

    MINA ENHETER

    US $1.93 30% OFF|Universal Tablet Handed Grip Strap Holder Anti Slip Finger Sling Band Strap Holder Stand Sticker for 6 10.5 inch Tablet PC-in Tablet Stands from Computer & Office on Aliexpress.com | Alibaba Group

    US $2.69 39% OFF|Universal Tablet Stand For Android Tablet Stand Hand free Support Portable PU Kickstand Ultra Slim Folded For iPad Multi angle-in Tablet Stands from Computer & Office on Aliexpress.com | Alibaba Group

    Dock kan du ju inte ta av och på dessa lätt, då är ju ditt enda val att köpa ett skal och modda själv med någon form av strap på baksidan och ta av och på skalet.
    Edit: Kommer ihåg att jag använde tejp från biltema som hade karborre på sig, både tejpen och kardborren satt som berget. Så det skulle väl kunna vara en lösning. Men då får du leva med att ha en bit tejp med lite luddigt material på baksidan då du tagit bort det. (och andra sidan är ju bara göra någon rem med andra sidan av kardborren)

    Annars finns det väl inget val än att ha något som sticker upp lite på framsidan typ US $0.62 15% OFF|Security Hand Phones Smartphone Phone Holder For Samsung Strap Support Holding For IPhone-in Phone Holders & Stands from Cellphones & Telecommunications on Aliexpress.com | Alibaba Group
     
    bernard gillar detta.
  3. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 744
    Mottagna gillanden:
    44 742
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
  4. sonab

    sonab Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2009
    Inlägg:
    131
    Mottagna gillanden:
    64
    Telefon:
    Ni Max 3

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Ni Max 3