Diskussion: Samsung Galaxy Watch Active 2

Diskussion i 'Samsung (Tizen)' startad av Swericsson, 7 aug 2019.

  1. DuoPad

    DuoPad Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 nov 2012
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Verkar som svart och silver finns på lagret hos samzing
     
    bernard gillar detta.
  2. DuoPad

    DuoPad Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 nov 2012
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Telenor har fåtal i lager som det heter. Inte hänt ett smack. Tror inte de har några förrän nästa vecka. Vill inte avboka och mista duoladdare

    Ni som är oroliga för att mista laddaren:
    Det är bokningen eller bekräftelse som fungerar som bevis. Ringt och kollat med weddesta. Annars får ju ingen i Sverige en duoladdare. Haha
     
    bernard gillar detta.
  3. dyyb

    dyyb Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 feb 2016
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    10
    Jag har suttit o kollat lagerstatus på diverse återförsäljare , dom flesta har pushat tillbaka sitt datum i lager med en vecka ytterligare, tidigast någonstans är nu 11okt men flest har 18e oktober. Snackade med en på Samsung om DuoLaddaren, han tog mina uppgifter och fråga när jag köpte och var, han skapa ett ärende och gav mig ett ärendenummer och sa att jag ska maila kvitto på klockan jag får digitalt av elgiganten senast 5 dagar efter jag mottar klockan
     
    bernard gillar detta.
  4. dyyb

    dyyb Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 feb 2016
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    10
    Problemet är att sidan att regga sig för laddaren kommer förmodligen att försvinna efter 18e oktober
     
    Memeb99 och bernard gillar detta.
  5. krutbjörn

    krutbjörn Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 nov 2009
    Inlägg:
    302
    Mottagna gillanden:
    101
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20 FE

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20 FE
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S5e
    Övrigt:
    Samsung Galaxy Wear Active2
    Nu dök ett paket från Samsung.se upp i Postnord-appen, "förhandsinformation mottagen". Ser att beställningen är "skickad" på ordersidan. Visst borde vi vara fler?
     
    Memeb99 gillar detta.
  6. Memeb99

    Memeb99 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 okt 2019
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    9
    Jag beställde också från www.samsung.se. nu fick jag precis notis från PostNord om att ett paket från Samsung har registrerats och Samsungs lager är fyllda igen enligt hemsidan med alla modeller och färger. Förhoppningsvis kommer den in imorgon så jag kan göra en video på det och ladda upp på Youtube.
     
    krutbjörn gillar detta.
  7. Memeb99

    Memeb99 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 okt 2019
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    9
    Fick också det precis. Och klockan går återigen att beställa på Samsungs hemsida
     
  8. Memeb99

    Memeb99 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 okt 2019
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    9
    Nej samsung skulle isåfall ändra slutdatum
     
  9. dyyb

    dyyb Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 feb 2016
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    10
    förstår inte hur bara samsungs egna sida har fått in klockorna i sverige, ingen annan affär verkar ha dom :/
     
    Memeb99 gillar detta.
  10. Memeb99

    Memeb99 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 okt 2019
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    9
    Vad jag vet/läst om så är klockan en beställningsvara hos dom flesta andra butiker, det betyder att om exempelvis 500 personer beställer klockan från Webhallen så beställer Webhallen in 500 klockor i efterhand som dom sen skickar vidare till sina kunder istället för att ha x antal förberedda i lager.
     
  11. FarmerJoe

    FarmerJoe Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2011
    Inlägg:
    1 132
    Mottagna gillanden:
    559

    MINA ENHETER

    Där fick man för att man avbokade....

    Beställde en ny nu under em och den har status "förbereder försändelse ".

    Får se när den landar....
     
  12. Memeb99

    Memeb99 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 okt 2019
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    9
    Det riktiga problemet just nu är mer att alla operatörer inte har e-sim. Tele2 och Comviq är ju typ samma sak men jag vet att tele2 precis skaffade e-sim och att Comviq inte har en aning om när dom har support för det. Har ett år kvar på bindningstid hos Comviq så har inget annat val än att vänta :(
     
  13. dyyb

    dyyb Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 feb 2016
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    10

    hur kan den vara det vid lansering? aldrig varit med om något sånt vid lansering av en produkt, är den så opopulär?

    edit
    : Webhallen hade status "30st på väg in " igår, dom ändrade till beställningsvara idag
     
  14. Memeb99

    Memeb99 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 okt 2019
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    9
    Samsung är inte så kända för sina klockor. när jag visat mina klockor så har folk ofta sagt att dom inte ens visste att Samsung tillverkade premium klockor som apple watch. Dom gav ju bort ganska många klockor och hörlurar med Galaxy note 9, S10 och note 10 modellerna under förra och det här året så det är mer nu Samsungs accessoarer börjar få mer intresse. Jag tror det är just det där du sa dock att dom inte är så populära. Om du jämför med vilken hype det blivit för Apple produkter och jämför med Samsung så är det en väldigt liten grupp med människor som oftast är mer insatta i elektronik som blir taggade när Samsung släpper nya produkter
     
  15. dyyb

    dyyb Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 feb 2016
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    10
    jo iofs. men till exempel så hade alla återförsäljare i sverige Watch Active 1 i lager en vecka innan lansering, jag fick till o med notis från elgiganten att jag kunde plocka upp min klocka en vecka innan lansering. Väldigt annorlunda denna gången
     
  16. FarmerJoe

    FarmerJoe Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2011
    Inlägg:
    1 132
    Mottagna gillanden:
    559

    MINA ENHETER

    Någon som har någon annan status än "packas"? Min har inte dykt upp i Postnordappen än, men jag beställde om klockan under eftermiddagen....
     
  17. Memeb99

    Memeb99 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 okt 2019
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    9
    Jag har fått en uppdatering om att min är i Veddesta i norra Stockholm just nu och att den levereras imorgon till närmaste postombudet till mig, Ica supermarket.
     
    FarmerJoe gillar detta.
  18. FarmerJoe

    FarmerJoe Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2011
    Inlägg:
    1 132
    Mottagna gillanden:
    559

    MINA ENHETER

    Najs, ångrar lite att jag lackade ur i morse pch avbokade. [emoji854]
     
  19. DuoPad

    DuoPad Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 nov 2012
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Ja Samsung får ändra datumet för registrering för duoladdaren annars kommer väldigt många bli riktigt jävla arga. Typ ingen från andra återförsäljare än Samsung själva kommer få ta del av det de lovat.
    Kommer själv ringa weddesta, vänta minst 1h i kö, och förklara att de bör se över det.
    Telenors lager på klockorna har redan skickats ut och jag lyckades inte vara en av dem som fick en. De väntar på 2a laddningen ska komma.
     
  20. Swericsson

    Swericsson Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2010
    Inlägg:
    138
    Mottagna gillanden:
    24

    MINA ENHETER

    Har min klocka men har inte lyckats få på banden än. Får se om det tar timmar eller dagar. Vet nån om det går att beställa gummi/plast band?

    Har satt på sånna här band tre gånger förut. Mitt rekord var 30 minuter tror jag. Kommer inte slå det den här gången. Hade nog varit en väldigt effektiv tortyr metod att be folk trä på sånna här.

    Ingen framgång efter 16 timmar.

    Edit: Gnäll metoden funkade på typ tredje försöket. Fick i bandet nu. Är sånna här tillfällen som gör att det inte går att avfärda övernaturliga saker.
     
    Last edited: 3 okt 2019