Recension: Telefonshoppen.se Service i världsklass!

Diskussion i 'Återförsäljare och tillverkare' startad av livinl0ud, 12 nov 2019.

Taggar:
  1. livinl0ud

    livinl0ud Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    4 feb 2016
    Inlägg:
    3 845
    Mottagna gillanden:
    5 681
    Operatör:
    Halebop & Comviq
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop & Comviq
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max 256GB
    Platta:
    Apple iPad Mini 6 256GB WiFi + 5G
    Övrigt:
    Apple AirPods Pro 2
    Apple TV 4K A2843
    Här på forumet har Telefonshoppen fått mest ris men nu är det dags att ge en stor ros från min sida.

    Som en del känner till så upptäckte jag i ganska tidigt skede att min Google Pixel 4 hade problem med displayen eller rättare sagt en eller flera pixlar som hade fastnat.

    Jag kontaktade Telefonshoppen omedelbart efter jag upptäckte felet och beskrev mitt problem. Fick först svar att de erbjuder mig att skicka telefonen in till dom och att de i sin tur skulle skicka den vidare till en auktoriserad verkstad vilket kunde ta 3 - 5 veckor innan jag skulle få tillbaka den.

    Efter en del kontakt fram och tillbaka med Telefonshoppen får jag tillslut ett mycket positivt besked där de beviljar att jag makulerar/ångrar hela beställningen.
    Det är service i världsklass för mig!

    Under hela processen har jag fått ett mycket trevligt bemötande av kundservicemedarbetarna samt fokus på att hitta en bra lösning som passar båda parterna.

    Jag är nöjd och kommer definitivt inte tveka att handla av Telefonshoppen igen i framtiden.

    Jag tycker det är minst lika viktigt att lyfta ett företag när de gett bra service/lösning som det är att såga när servicen varit under all kritik :)
     
    Oshotta2, Stefan707, Timpppa och 16 andra gillar detta.
  2. Droid96

    Droid96 Guest

    Blir glad att läsa detta. Jag är en av de som haft problem med Telefonshoppen tidigare men de verkar alltså ha skärpt till sig.

    :)
     
    livinl0ud och bernard gillar detta.