App problem Samsung tab s6

Diskussion i 'Applikationer' startad av Soptunnebarn, 22 nov 2019.

  1. Soptunnebarn

    Soptunnebarn Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 okt 2019
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0
    En fråga, med risk att skriva i fel forumkategori! Vet någon varför det blir såhär och om det finns någon lösning på det? Med risk att vara korkad Då jag använder t ex facebook app så fungerar den som den ska, men när jag t ex går in i marketplace så fungerar den även där som den ska men när jag sedan trycker upp ett enskilt objekt så blir fönstret såhär? Se bild! Hela sidan syns inte! Sidanblir inte anpassad! Tar man bort appen och installerar om appen så fungerar allt som det ska vid första gången och allt blir anpassat sedan efter ett tag blir det lika problem igen? Upplever att samma problem finns vid nyhetstidningar att huvudsidan med nyheter fungerar klockrent men ska du läsa något mer ingående och trycker dig in på denna artikel så blir ibland sidan inte anpassad till plattans format! Ofta är det delen på sidan åt vänster som saknas! Vad kan detta bara på? Mvh Peter
     

    Bifogade filer:

  2. BrorSnor

    BrorSnor Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 sept 2013
    Inlägg:
    538
    Mottagna gillanden:
    346
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Gissar hej vilt här men... Funderar på om det skulle kunna ha nåt att göra med vilken upplösning skärmen på plattan är inställd på? Tänker om den i batterisparläge väljer en lägre upplösning på skärmen och appen inte uppfattar det och därför inte skalar korrekt...
     
  3. Soptunnebarn

    Soptunnebarn Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 okt 2019
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0
    Börjar mer tro att vissa appar inte är 100% anpassade till android och att det mest finns appar anpassad för mobil! För i mobilen fungerar marketplace alltid korrekt (har en samsung s10plus) Expressen fungerar sämre än Aftonbladet som jag inte haft typ några problem med! Men om man återgår till fb så installerar man om fb så funkar allt klockrent tills man går in på andra appar och tillbaka då fungerar inte marketplace igen! Finns det ingen här inne som har en samsung tab s6 och kan kolla om marketplace fungerar i alla lägen på den? surfa gärna in på lite andra appar samtidigt!
     
  4. BrorSnor

    BrorSnor Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 sept 2013
    Inlägg:
    538
    Mottagna gillanden:
    346
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Haha, Facebook på Android surfplatta verkar vara katastrof... [emoji23]

    Men du skriver att det funkar direkt efter ominstallation men inte efter du varit inne i andra appar. Jag antar att du provat att bara starta om appen i det läget väl? Dvs döda appen och sedan starta igen. Går ju iaf lite snabbare än en ominstallation. [emoji6]
     
  5. Soptunnebarn

    Soptunnebarn Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 okt 2019
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0
    Haha ja skulle vara roligt att se om.någon annan som har en liknande samsung platta får samma problem! Ja det fungerar när man gör ominstallation tills man går in på en ny app sen tillbaka! Det fungerar endast vid ominstallation! Nu fungerar Facebook bra i övrigt men sjukt störande! Det är 2019 och man skickade personer till månen 1969, kom igen samsung! Läste att på appen är apparna betydligt bättre synkade! Som sagt är det någon som har en liknande platta och kan utforska marketplace på fb vore jag tacksam (även besöka expressen)
     
  6. Soptunnebarn

    Soptunnebarn Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 okt 2019
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0
    *Läste att på apple är apparna bättre synkade
     
  7. ackewi

    ackewi Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 dec 2019
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Har samma problem med Samsung tab a 10,5. Löste det med installation av Facebook lite!