Ja, det är rätt irriterande, men jag förstår om Vimla inte får in tillräckligt med rapporter om detta för att ta det seriöst, då många användare nog inte ser det som något akut och tänker att det säkert löser sig själv.
Kör du 2.0 eller 1.0 förresten?
Jag kommer själv inte engagera mig mer än att konstatera att felet inte är lokalt på något vis. Droppen som fick bägaren att rinna över för min del och min kontakt med supporten är 2FA-SMS:en som inte kommer fram i vissa fall, där de i princip svarar att de inte kan återskapa felet, och med detta tycks betrakta det som avhjälpt. Fick slutligen lösa det genom att använda ett annat nummer för ändamålet.
Tråden
@svenix länkar till är ett bra exempel på hur sällan de aktivt engagerar sig, begär mer uppgifter och frågar om fler erfar problemet etc.. Engagemanget är inte sällan bristfälligt från Vimlas sida, och då är det också väldigt svårt att motivera någon större ansträngning för att bidra med assistans.
Click to expand...