Nattläge fungerar bara ibland

Diskussion i 'P20-serien' startad av PBL, 2 dec 2019.

  1. PBL

    PBL Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jun 2015
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej ni kloka människor :-)
    Jag har en Huawei P20Pro som jag är jättenöjd med - förutom att nattläget inte fungerar som det ska! Jag har valt att stjärnmärka vissa kontakter som får RINGA igenom, men har valt bort alla ljud från sms, messenger, osv. Trots detta får jag ljudsignal när jag får meddelande från någon app, får ett sms eller nåt annat meddelande även från kontakter som inte är stjärnmärkta... Ibland verkar det dock fungera och då tror jag ju att buggen är fixad, men sen piper o burrar luren igen...
    I butiken där jag hoppades få hjälp kunde dom inte se något konstigt i mina inställningar som kunde vara orsaken till detta.
    Någon som har samma problem eller har haft och hur lyckades ni isf lösa det??
    Tacksam för hjälp!
     
  2. MatsGF

    MatsGF Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 sept 2009
    Inlägg:
    796
    Mottagna gillanden:
    133

    MINA ENHETER

    Ser det ut så här?
    För mig funkar det klockrent. Men vet att jag hade strul i början. Kan inte komma på vad jag gjorde då tyvärr.[​IMG]
     
  3. PBL

    PBL Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jun 2015
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Ja, det ser ut så förutom att jag inte har aktiverat "planerade" eftersom jag själv sätter på nattläget när jag lägger mig. Kanske ska prova att aktivera planerade bara för att se om det gör någon skillnad?! :-)