Problem: Problem med navigeringsfältet

Diskussion i 'Galaxy S10+' startad av haggis82, 15 dec 2019.

  1. haggis82

    haggis82 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 dec 2019
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!
    Jag har de inställningarna som ni ser på bilden. Från början funkade det perfekt och det räckte att svepa 1 gång för att tex "gå tillbaka" eller "bakåt knappen" eller vad man nu ska kalla det oavsett om man var inne i ett spel eller någon annan app. Men nu behöver jag alltid svepa 2 gånger för att den ska fatta att jag "trycker" på tillbaka "knappen" när jag är inne i spel. Nu kör jag gör det inne i spelen så är det som om att den tror att jag försöker dra ner statusfältet, för klockan, batteri osv kommer ner och visas första gången och om jag då sveper en gång till när det är framme så funkar det, snälla hjälp mig med vad det som är "fel".
    Det funkade som sagt var innan och tjejen har en likadan telefon och för henne funkar det perfekt och räcker alltid med 1 gång.
     

    Bifogade filer:

  2. wmb

    wmb Android Hedersmedlem

    Blev medlem:
    19 okt 2009
    Inlägg:
    7 018
    Mottagna gillanden:
    1 958
    Operatör:
    Halebop

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Känns ändå som att just i spel kanske det är meningen. För att det inte ska hända av misstag
     
  3. haggis82

    haggis82 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 dec 2019
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Fast det var ju inte så från början och det är inte så för tjejen, och så är det sjukt störigt! Så det borde ju gå att få tillbaka det så igen
     
  4. haggis82

    haggis82 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 dec 2019
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Finns det något sätt så att det jag ringat in på bilden alltid syns? För i så fall så löser det mitt problem iom att då slipper första svepet dra ner den, istället så är den redan nere så de funkar direkt.
     

    Bifogade filer:

  5. TseykSuli

    TseykSuli Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jan 2019
    Inlägg:
    2 423
    Mottagna gillanden:
    900
    Operatör:
    Tele2, Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24 Ultra 1TB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2, Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24 Ultra 1TB
    ROM:
    Android 14
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB
    ROM:
    Android 14
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy Z Fold 3 512GB
    ROM:
    Android 14
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab s8 Ultra 512GB
    ROM:
    Android 14
    Denna el har nog med helskärms läge att göra. Skriv helskärm och ändra auto till något annat. Så kommer delen högst upp att synas, men då syns nedre delen också om du har vanliga navigeringen.

    Uppdatering: kollade nyss på helskärms läge och såg att den delen hade bara Auto eller Helskärm. Så det löser inte direkt ditt problem. Kolla om game launcher har något
     
  6. haggis82

    haggis82 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 dec 2019
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag får inte upp så jag kan göra nåt med game launcher, det är också nåt som bara är borta. Innan kunde jag dra ner och så fanns den där, men nu när jag drar ner så finns det inget där längre