Spärr för uppringning

Diskussion i 'Applikationer' startad av Algot_r, 16 dec 2019.

  1. Algot_r

    Algot_r Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 aug 2019
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej,
    Jag har använt Call Confirm för att hindra att samtal rings om jag råkar trycka in knappen på headset. Den fungerar utmärkt, men nu finns den inte längre, vad jag kan se. Det finns några liknande men jag ser ingen som passar. Jag hittade dock appen som apk-fil och installerade. Men problemet är nu - Kan jag installera på en ny Galaxy A10, Android 9 utan att riskera att telefonen låser sig eller annat problem?
    Rent allmänt - Vilka risker finns det med gamla eller okända appar?
     
  2. EricG

    EricG Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 apr 2013
    Inlägg:
    936
    Mottagna gillanden:
    494
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    Platta:
    Nexus 9
    Beror på var du hittat filen me to finns den på apkmirror brukar det inte vara några problem. Telefonen ska säga till om den inte är kompatibel och sen installeras inte. Aldrig varit med om eller hört om en telefon som låses.
     
  3. Algot_r

    Algot_r Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 aug 2019
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0
    Det gick bra att installera den version jag hämtade för ett tag sedan till min mobil, Galaxy A5, på den nya Galaxy 10. Jag hittade också en annan, men säkrast att ta den som jag provat. Och det går nog inte att söka uppdateringar. Ett problem var att jag inte kunde maila .apk-filen. Gmail vägrade att ta emot den. Men enkelt löst - bytte namn till .pka !