Köpes: Projektor - Billigare variant

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Sylvanus, 27 dec 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Sylvanus

    Sylvanus Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 sept 2011
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Hej,

    Jag funderar på att testa/leka lite med en projektor på nyår så jag är på jakt efter en projektor som fungerar. Tanken är inte att den behöver vara någon superhäftigt modell utan gärna en rätt "enkel" variant.

    De krav jag har är att den fungerar och inte behöver byta lampa omgående samt att den har HDMI.

    Eftersom jag behöver den på nyår så behöver den finnas i närheten av Göteborg också.

    Kan tänka mig att lägga 1.000-2.000 kr för den beroende på skick.
     
  2. Kimball

    Kimball Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jan 2012
    Inlägg:
    661
    Mottagna gillanden:
    397

    MINA ENHETER

    Jag har faktiskt en Epson TW3200 liggandes som jag inte orkat sätta upp sedan vi flyttade, vill minnas den har ca 1000h på befintlig lampa i Ecoläge (specad för ~3000h). Komplett i kartong, fungerande fjärr osv. Tror även jag har den väggmonterade glashyllan kvar som jag hade den på. Likaså 90" motordriven Roxcore-duk. Dessutom har jag för mig att jag tom har en splitterny lampa liggandes som köptes i förebyggande syfte någonstans.
    Kan tänka mig släppa projektor, duk, lampa och hylla för 2.5k, eller bara projektor + hylla för 2k. Finns i centrala GBG. PMa om det är intressant.
     
  3. Sylvanus

    Sylvanus Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 sept 2011
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Det låter lovande, behöver egentligen ingen hylla då den inte ska stå stationär någonstans men oavsett är det väldigt intressant. Eftersom det blir lite dyrare än tänkt (vill gärna ha extralampan och duken när du ändå har det) så behöver jag sova på saken. Återkommer imorgon.
     
  4. Kimball

    Kimball Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jan 2012
    Inlägg:
    661
    Mottagna gillanden:
    397

    MINA ENHETER

    Absolut, tänk på! Lampan är såklart en originallampa, så inget hittepå från kina!
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.