Problem fördröjt ljud och spotify

Diskussion i 'Moto G (7:e generationen)' startad av Alex_farnstrom, 8 okt 2019.

  1. Alex_farnstrom

    Alex_farnstrom Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 okt 2019
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    3
    Har en g7 plus, haft den nu i tre månader, har två problem som jag tänkte kolla om jag är ensam om eller om det är fler.

    Har ett par trådlösa hörlurar, urbanista Stockholm, och funkar bra när jag lyssnar på något fösta gången, men tar jag en paus på några minuter, typ stänger ner Spotify för att titta på youtube så blir det en fördröjning på en till två sekunder på ljudet på hörlurarna, behöver koppla ifrån hörlurarna och koppla in dem igen för att ljudet ska synka upp igen. Testat med och utan Dolby aktivt för att se om det gjorde någon skillnad, och gör ingen skillnad.

    Sen, så krånglar min Spotify, när jag startar Spotify tar det upp till fem minuter innan det laddas klar och jag kan göra något, ibland laddas den inte alls klar, ser bakgrunden men inte spellistor etc, ibland så hackar mina podcasts när jag låser skärmen, och hackar så länge skärmen är av men släpper när jag låser upp den igen.
    Testat med batteri optimering av och på.

    Återställt telefonen två gånger, ingen skillnad.

    Har ett Samsung SD kort i, 64gb, och dubbla simkort, Halebop abonnemang och kontantkort.

    Kopplat via bluetooth är en Xiaomi smartband 3 och ibland urbanista Stockholm hörlurar.

    Någon som upplevt liknande eller har jag råkat ut för ett måndags exempel i hårdvaran?
     
  2. rickards

    rickards Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jun 2010
    Inlägg:
    1 737
    Mottagna gillanden:
    1 060

    MINA ENHETER

    Nu har jag bara haft min Moto G7 plus i en vecka, men Spotify används dagligen och fungerar helt problemfritt. Blåtanden har jag inte använt annat än i bilen , men där har jag inte märkt några bekymmer iallafall.
     
  3. naDah

    naDah Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2011
    Inlägg:
    316
    Mottagna gillanden:
    67
    Operatör:
    3
    Telefon:
    Moto G7 Power

    MINA ENHETER

    Operatör:
    3
    Telefon:
    Moto G7 Power
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Apple iPad 4
    ROM:
    Stock
    Min G7 Plus är visserligen några månader men blåtand har fungerat klockrent sedan dag 1.