Problem med "VIP-garanti" som försvunnit

Diskussion i 'Huawei Allmänt' startad av mb-dape, 28 jan 2020.

  1. mb-dape

    mb-dape Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 maj 2012
    Inlägg:
    258
    Mottagna gillanden:
    40

    MINA ENHETER

    När jag köpte min Mate 9 Pro så registrerade jag den för VIP Guldmedlemskap, som jag tror att det kallades då. Det innebar bland annat ett års förlängd garantitid. Så i HiCare-appen har det hela tiden stått att det garantin går ut i senare i år.

    Nu svällde batteriet upp och jag tänkte utnyttja garantin, men efter en uppdatering så ser HiCare-appen helt annorlunda ut och det står att garantin redan har gått ut. När jag pratade med Huawei så säger de att det måste ha blivit något fel när jag registrerade den för den har aldrig haft förlängd garanti enligt deras system. Så ny kan jag inte utnyttja VIP-garantin.

    Har VIP-garantin försvunnit för någon annan efter att HiCare-appen uppdaterats?
     
  2. Kiddy

    Kiddy Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 maj 2010
    Inlägg:
    1 150
    Mottagna gillanden:
    392

    MINA ENHETER

    Har inget svar på din fråga men prova reklamera om garantin är slut.
     
    mb-dape gillar detta.