Diskussion: Xiaomi AirDots

Diskussion i 'Xiaomi - Allmänt' startad av KiloEterna, 8 nov 2018.

  1. Millwad

    Millwad Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2012
    Inlägg:
    1 832
    Mottagna gillanden:
    1 916
    Telefon:
    Pixel 6A

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Pixel 6A
    Har märkt att mina hackar med, fast bara när går igenom mitt lokala köpcentrum. Har dålig koll på BT-teknik men antar mobiler och teknikprylar fungerar som störningskällor och det är en väldigt hög koncentration och teknikprylar där då väldigt många människor alltid är oavsett tidpunkt.

    Bortsett från det har de fungerat alldeles utmärkt och till älskar hörlurarna när man är på gymmet, sitter som en smäck.
     
  2. dave333

    dave333 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2009
    Inlägg:
    271
    Mottagna gillanden:
    19

    MINA ENHETER

    Har xiaomi någon uppdaterad modell på gång för 2020? dessa är ju snart två år gamla.
     
  3. kallt_kaffe

    kallt_kaffe Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 aug 2010
    Inlägg:
    2 682
    Mottagna gillanden:
    1 685
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi Mi Note 10

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi Mi Note 10
    Någon som ibland bara använder den ena hörluren? När jag cyklar vill jag ha koll på omgivning så jag har cyklat några gånger med bara den högra luren i örat. Då får man mono-ljud ur den luren så det fungera som förväntat men jag testade att bara köra med den vänstra (kräver att man bluetooth-parar ihop den separat) och när jag kör den vänstra som singel-lur så går det att höja volymen mycket högre än när jag bara använder den högra. Någon annan som reagerat på det?
     
  4. Bowe

    Bowe Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jun 2010
    Inlägg:
    434
    Mottagna gillanden:
    139

    MINA ENHETER

    Jag kikar på dessa Xiaomi airdots pro 2 | https://www.aliexpress.com/w/wholesale-airdots-pro-2.html?spm=a2g0o.productlist.1.3.66291d6dvXDxly

    Någon som köpt dessa eller hört något om dom?

    edit: Köpte ett par för 50 usd, gillar att caset är litet och att det inte är några silikonpluppar som ska in i öronen. Däremot ogillar att dom ser otroligt tjocka och bulkiga ut.. Hoppas dom är mindre i verkligheten
     
    Last edited: 1 apr 2020