Problem: Bluetooth

Diskussion i 'Galaxy S10+' startad av Fraggle1988, 5 dec 2019.

  1. Fraggle1988

    Fraggle1988 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2011
    Inlägg:
    138
    Mottagna gillanden:
    10
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Oneplus 8t

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Oneplus 8t
    Halloj. Har ett problem och en annan grej som vore underbar att få fixat.

    Problem: Sitter jag i samtal (pratar i Bluetooth headset) och går in på snapchat så kopplar Bluetoothen bort och lägger samtalet i högtalaren istället. Jag har testat en Huaweitelefon och då gjorde det inte alls så.

    En grej som vore underbart att få fixat. När jag hade den där Huaweitelefonen och satt i samtal så fick jag aviseringar om sms, snapchat, messenger medmera i mitt headset och kan inte komma på hur jag kan få det att göra så i min telefon. Idéer?

    Mvh
     
  2. CC85

    CC85 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 feb 2020
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Tjena! Hr en volkswagen passat 2015. Har hänt något med bluetooth audio sen jag uppdaterade min iPhone till senaste uppdateringen, funkar klockrent att ringa och prata i bilen men funkar inte att spela musik från typ Spotify, någon som känner igen detta eller har varit med om något liknande? Något med telefonen eller bilen? Har även testat att koppla ifrån telefonen och sen synka den igen utan resultat! Med vänlig hälsning, CC
     
  3. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 703
    Mottagna gillanden:
    44 688
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Gå till inställningar för Bluetooth och välj anslutningen till bilen, kika sedan så du bockat i "medialjud" för den anslutningen. Annars får du bara samtal.

    Man kan väja antingen eller, eller både och, och i ditt fall verkar endast samtalsljud aktiverat för BT-anslutningen.