Ljud på ljud

Diskussion i 'Galaxy S10+' startad av Klipppatklipp, 5 apr 2020.

  1. Klipppatklipp

    Klipppatklipp Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2020
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej, jag skulle vilja lägga ljud på ljud som exempelvis "Runkeeper" gör samtidigt som jag lyssnar på "Spotify". När jag uppnått ex 5min löpning så läggs den info.notering över Spotify, musiken sänks och rösten kommer in över musiken..

    Jag skulle vilja skapa en förinspelad slinga - där jag kan ge mig själv upplysningar - starta den slingan och ha musik på samtidigt.

    Någon som vet om det är möjligt?
    /Patric
     
  2. Rospigg

    Rospigg Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2010
    Inlägg:
    2 168
    Mottagna gillanden:
    2 049
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22
    Telefon 2:
    Samsung A52s Enterprise Edition
    Hej Klipppatklipp och välkommen till Swedroid!

    Ett sätt är ju att skapa din slinga med förinspelade uppmaningar tilsammans med musiken, och sedan lägga den filen på din telefon.

    Annars har jag inget bra svar på din fråga, mer än att det verkar svårt. I alla fall i det vanliga användandet av telefonen.
    Som jag förstår det vill du kunna få telefonen att göra en viss sak efter fem minuter, och det ska sedan återgå till det som var innan?

    Jag skulle råda dig att ta en titt på Taskertråden och se om det är något du kan få hjälp med där.

    Tasker - "Jag vill ha hjälp-tråden"
     
  3. Klipppatklipp

    Klipppatklipp Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2020
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej Rospigg,

    Tack för svaret!
    Det är absolut ett sätt, det du beskriver, men då blir jag "låst" till samma låtar - men det är ett sätt och finner jag inte ut något annat så får det bli på det sättet :)

    Ska kolla upp tråden du gav mig - tack!