Jag är inte direkt orolig. Jag har som jag tidigare sagt använt
Komplett Banks kreditkort över ett år utan problem.
Det är mer att jag tycker det är lite märkligt att ha den här 50.000 kronors gränsen när många av deras konkurrenter inte har det. När de dessutom implementerar den så dåligt att det finns utrymme för att göra fel eller missa att läsa det finstilta så känner jag att det finns utrymme för förbättring.
Även om man skriver en sak i text så brukar det alltid finnas människor som inte läser informationen och gör fel. Det borde
Komplett Bank tänkt igenom och gjort reglerna tydligare eller infört någon spärr mot att göra fel. Att de inte ens på direkt fråga kan redogöra för vilka regler som gäller är också svagt anser jag.
Det hela handlar väl om vilket förtroende jag får gentemot
Komplett Bank och om jag vill ha mina pengar där. Jag föredrar tydlig information och ordning och reda. Jag får nog överväga ett varv till om jag vill placera mina sparpengar hos
Komplett eller någon annan bank.
Inledningsvis var jag positiv till Komplett Bank eftersom jag tycker det funkat bra med kreditkortet. Men jag tycker inte de sköter informationen om sparkontot speciellt bra. Att dessutom ha så lång svarstid på en supportfråga via mail sänker betyget ytterligare ett snäpp i min bok.
Click to expand...