Fråga: Köpråd

Diskussion i 'Elektriska fordon' startad av Kenta_k, 21 maj 2020.

  1. Kenta_k

    Kenta_k Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 maj 2020
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Tjena.
    Det finns ju fler trådar om detta men hittar inte aktuell.
    Lurar på att införskaffa mig en sån där elscooter.
    Har kollat på Xiaomi M365/Pro som så många andra använder sig av men det finns ju så många andra kopior av denna, både med samma spec och med lite bättre spec och lite bättre pris. Tycker Pro versionen är något dyr.

    InnovaGoods Pro Foldable Electric Scooter 7800 mAh 8.5'' 350W Black | CDON.COM

    E-wheels E2S V2 2020 LÄGLIG el sparkcykel

    E-free S2 Pro elscooter - Elscooter

    Robust, elektrisk kickbike med 25 km räckvidd

    Vågar man gå på en kopia eller är det att kasta pengarna i sjön? Kommer inte att åka jätte långa sträckor utan är mera som ett roligare/bättre alternativ till bilen. Reservdelar finns kanske inte men en garanti på varan borde täcka en del?
    Alternativt så kanske Xiaomi grejer passar?
    Vill inte lägga ut en förmögenhet på denna leksak då det inte transportmedel på det sättet för mig.

    Tackar tackar
     
  2. trenton

    trenton Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2013
    Inlägg:
    296
    Mottagna gillanden:
    129

    MINA ENHETER

    Tja! Också på jakt efter en.. Funderar på den "lagliga" ninebot es2l. Finns på Elgiganten för 4500... Mest för att det ska vara lagligt och klassas som cykel..
     
  3. Yurnero

    Yurnero Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 maj 2020
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag körde på en M365 Pro, specifikt för att den verkar vara populär och finns mycket reservdelar osv till den. Den är inte laglig men det är inte heller några av hyrscootrarna som finns på stan och jag har svårt att se någon bli stoppad om dom inte skulle uppföra sig som idioter i trafiken.