Avslutad: S20 Ultra SD865 256/12 Grå med skada

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Droid96, 4 jun 2020.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Droid96

    Droid96 Guest

    Igår hände det som inte får hända, telefonen gled ur fickan och landade på det stenhårda betonggolvet på balkongen. Trots skal så blev det två sprickor i skärmen. Lyckligtvis är sprickorna placerade på ställen där de inte gör så mycket skada (nedre högra hörn och en liten spricka på vänster kant). Det är inga problem att dra fingret över sprickorna (de känns knappt) och touchen fungerar till 100% (även över sprickorna i högra nedre hörnet). Telefonen fungerar alltså helt felfritt.

    Skärmbyte verkar kosta nånstans runt 3000kr men jag tror att det finns köpare som kan leva med dessa skador och är sugna på att göra ett riktigt kap. Jag själv kan inte leva med sprickor och jag är inte så sugen på att byta skärmen heller eftersom jag gillar när allt är 100% original. Jag kommer beställa en ny likadan från Wonda.

    Det handlar alltså om Snapdragonvarianten som är ett stort lyft i prestanda mot den svensksålda Exynos.

    Inköpt av mig från Wondamobile den 21/3 för 14390:-

    Skärmen är (förutom sprickorna då...) ett riktigt praktexemplar helt utan tint eller andra fel. Den är dessutom repfri. Baksidan är felfri. Även ramen är oskadad tack vare skalet.

    Orörda tillbehör.

    Jag tänker mig budgivning som börjar på 6000kr och avslutas söndag kl 18:00. Frakt tillkommer.

    Jag förbehåller mig rätten att ångra mig och dra tillbaka annonsen när jag vill.

    IMG_4768.jpeg IMG_4770.jpeg
    IMG_4775.jpeg IMG_4774.jpeg
    IMG_4776.jpeg IMG_4777.jpeg
     
  2. silverfang

    silverfang Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2013
    Inlägg:
    774
    Mottagna gillanden:
    399

    MINA ENHETER

    Sitter skärmsekyddet på som kommer förinstallerad?
     
  3. Droid96

    Droid96 Guest

    Tyvärr inte :(
     
  4. lejonel

    lejonel Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jun 2011
    Inlägg:
    1 852
    Mottagna gillanden:
    562

    MINA ENHETER

    Har du ingen drulleförsäkring?

    Går ju på max 1500kr i självrisk då.
     
  5. Tremere

    Tremere Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 mar 2011
    Inlägg:
    307
    Mottagna gillanden:
    106

    MINA ENHETER

    Vart finns mobilen?
     
  6. Droid96

    Droid96 Guest

    Ja, verkar stämma. Jag ska reda ut detta. Stänger annonsen.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.