Honor X10 Max 5G: 7,09", MediaTek Dimensity 800

Diskussion i 'Honor' startad av flipp, 2 jul 2020.

  1. Mongroovy

    Mongroovy Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 sept 2010
    Inlägg:
    541
    Mottagna gillanden:
    198
    Operatör:
    Fello

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Någon som skaffat en X10 Max? Finns den på något ställe med europeiskt lager än?
     
  2. kissidor

    kissidor Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2012
    Inlägg:
    2 226
    Mottagna gillanden:
    2 296
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra
    Info:
    med dubbla sim för jobb och privat
    Telefon 2:
    iPhone 13 mini
    Info:
    istället för plånbok
    Telefon 3:
    Google pixel 7 pro
    Info:
    reserv
    Platta:
    iPads pro 12.9 2021/air 2022/mini 6
    Platta 2:
    tab s8 ultra/tab s8/oneplus pad
    Övrigt:
    CC+GTV 3 st, Acer CB Spin 713
    utanför tätorterna så är det band 20 som gäller. och även i tätorter och städer för att förbättra täckningen
    tele2 använder band 8 på samma sätt som telia och 3 använder band 20. att 3G skulle ge högre hastighet än 4G pga överbelastning på 4G-nätet förekommer säkert men är absolut inget att förlita sig på
    jo så är det, om telia eller 3 är din operatör.
    håller till hundra procent med om det sista du skriver om att kolla täckningen för att vara säker, men det första vet jag av egen erfarenhet att det är definitivt inget att förlita sig på. jag är själv en lantis som är helt beroende av band 20 eller band 8 beroende på operatör. att gå över till 3G är INTE en lösning på problemet i mitt fall. det är nämligen så att 4G med band 20 eller band 8 funkar klockrent här, men 3G är däremot uruselt. så är det förstås inte överallt, men det är ändå värt att ta till sig att det kan vara så, och att man inte ska chansa på en lur med ofullständigt svenskt bandstöd om man inte vet
     
    Last edited: 31 jul 2020
    bernard gillar detta.
  3. Mongroovy

    Mongroovy Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 sept 2010
    Inlägg:
    541
    Mottagna gillanden:
    198
    Operatör:
    Fello

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Hittade en tysk recension av luren som går helt ok att läsa med Google Translate Honor X10 Max Testbericht - Überzeugt das günstige Riesen-Smartphone?

    Visst låter inte batteritiden särskilt imponerande? Jag känner att jag kommer ha svårt att vänja mig av vid bekvämligheten att min Mi Max 3 aldrig får slut på kräm på en dag (eller ibland två)

    Hade varit trevligt om Xiaomi kan få tummen ur och släppa en värdig uppföljare till Max 3!
     
    mullsjomannen gillar detta.