Jag hade ju grova problem och har varit i kontakt med samsung 4 gånger per telefon, varpå första gången så meddelande jag dom att jag INTE KUNDE LOGGA IN på samsung upgrade portalen, dom hänvisade till sevenday....
andra försöket fick jag prata med någon som inte förstod något av mitt problem utan sa att jag skulle få ett mail nästa månad....
tredje försöket hänvisade dom till sevenday, och när jag ringer till sevenday så säger dom att jag kommer "nog" få ett mail i slutet på nästa månad..
IDAG när jag ringer samsung så får jag prata med en smart kille som kollar lite på mitt problem och sen ser att min förra registrering, blev registrerat med med mitt mellan istället för efternamn och eftersom jag själv betalt in månad 12 hos sevenday så kunde jag äntligen välja min nya note20 ultra/512 .
(och... när jag sitter och skriver detta så får jag svar från sevenday där jag mailat en lång beskrivning och vad jag trodde felet berodde på) deras svar... "ring oss"..... nåja, ett stenblock har lyfts från mitt hjärta
nu återstår leverans....
Click to expand...