Diskussion: Hur länge håller ni fast vid er S9+?

Diskussion i 'Galaxy S9+' startad av Mozze, 16 okt 2020.

  1. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    Nu har jag haft min S9+ i över två år nu och jag är väldigt nöjd med den och funderar på att hålla fast vid den i kanske 1 år till iaf. har köpt ett batteri-case som är fett nice, lite tyngre lur men annars bra faktiskt.
     
    Kristy gillar detta.
  2. Angus

    Angus Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 sept 2011
    Inlägg:
    246
    Mottagna gillanden:
    70
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9+
    Övrigt:
    Rooted of course!
    Jag kommer att ha den i flera år till! Supernöjd:P
     
    Kristy och Mozze gillar detta.
  3. Oändligttrött

    Oändligttrött Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 okt 2020
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    13
    Jag har haft min s9+ i två år och 3 månader. Jag är omåttligt förtjust i den. Comviq har dock S21 som månadens mobil i maj, och jag undrar om det är värt att byta till s21? Enda problemet med min s9+ är att den laddar långsamt med sladd. Använder vanligen laddplatta, men det är ju opraktiskt på sommaren pga mer utevistelse o liknande.
     
    Mozze gillar detta.
  4. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    Jag upplever 64gb utrymmet som begränsande(jag har 2 simkort i den annars hade jag kört ett minneskort), sedan att batteriet börjar sjunga på sista versen hjälper inte heller, har gps/blåtand igång at all times, full syn, automatisk ljusstyrka, visserligen har jag energisparläget igång men det hjälper inte, lämnar hemmet full-laddad innan jobbet är slut så är den på ty 30-40% kanske och då använder jag inte ens den, är ju på jobbet och jobbar, whatsapp har jag på webbläsaren och pratar med nån ibland nåt meddelande här och där.

    det känns som att i höst kan det bli dags för ett hopp, den kom ändå ut mars 2018, det är 3 år nu, normal livslängd på en samsung kan man tycka?
     
    Oändligttrött gillar detta.
  5. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER


    Jag köpte en Quick charge compatibel laddare för the få bukt på långsamma laddningen, annars går det ju i snigelfart med original laddaren. Jag köpte min på kopplat.se prisvärd laddare:)
     
    Oändligttrött gillar detta.