Diskussion: Den stora batteritråden! Galaxy S20

Diskussion i 'Galaxy S20' startad av night77, 4 feb 2020.

  1. Droid_269

    Droid_269 Guest

    Tror en Xiaomi Mi Note 10/10Pro skulle passa dig.. Där snackar vi brutal batteritid sen är kameran riktigt bra också!
     
  2. vilsensjal

    vilsensjal Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 apr 2017
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    7
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung S6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung S6
    Tack Menno för input. Mycket tacksam för det. Har ingen i min omgivning att fråga om råd så här känns som enda platsen att fråga nån med koll på android. Googlar upp denna mobil - inte ens hört talats om märket. Skulle du avråda från att köpa Huawei eller? Jag hade lite mind set and locked på den nu... Bra pris även om den inte har dual sim och 3,5-kontakt. Är lite anti såna örsnäckor i örat av olika anledningar, men har sett att det finns kontakter som man sätter in i usb-c-porten och som har en hona för 3,5-hörlur.

    Stämmer det verkligen att Huawei snart inte kommer funka med Google Play? När man kollar på typ Mediamarkt så har de info på sina Huawei produktsidor om Huaweis framtidslöften till mig som användare. Appar kommer fungera etc? Är det falsk marknadsföring?

    Sen är ju Xiaomi oxå kinesiskt (när jag googlar). Är det samma problem med den mobiltillverkaren vs Googles tjänster?
     
    Last edited: 25 nov 2020
  3. Alexm969

    Alexm969 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 maj 2017
    Inlägg:
    35
    Mottagna gillanden:
    5
    Kanske fel tråd men nån som har en S20 FE ? Nån skillnad på batteritiden jämfört med S20 ?
    Bra pris på den på Tele2 men har väldigt dålig upplevelse med S20 ang batteritiden ...