Ovanlig nät förbrukning----HJÄLP ...

Diskussion i 'Allmänt' startad av Enrique, 9 dec 2020.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Enrique

    Enrique Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 dec 2020
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    0790770577

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    0790770577
    Hej
    Jag behöver ha hjälp av vem som helst och jag skulle kunna betala vad som fr att lösa mina stora problem.
    Jag är 47 och mitt förhållandet med tjejen som jag vill leva med håller på att att slut ,,,,
    Allt är för att hon tror att när hon jobbar så skickar jag bilder videos och chattar med andra tjejer ... detta stämmer inte , men jag skickar bilder och ibland videos till henne när hon jobbar , en massa emojs och meddelande via whatsup .
    Jag behöver bevisa för henne för allt är låst och det börjar bli jätte jobbigt för jag kan och vet inget om nät förbrukning, utan hör vad hon säger eftersom hon vet mer.
    Jag har en S9 Samsung och använder den att , ringa , sms , whatsup , läser aftonbladet, expressen och ibland tittar jag på youtube via aftonbladet,
    De appar jag har är Kivra,OKQ8,SL,Swedbank,Swish,BankID,Parkster,G-mail från store app, Och nu förra veckan installerade jag SMS Backup, Sdcard recover,
    Jag behöver få ut så mycket data som möjligt , radera meddelade, sms, bilder,videos,chat via whasupp, internät sidor , uppdateringar gjorda i telefon och appar, ni förstår jag behöver ha allt....
    Jag vet och lovar och svär att jag är inte en otrogen man utan kämpar otroligt mycket för familj ... en det är svårt att bevisa när någon bildat sig en egen uppfattning.
    Snälla ,,,snälla vem kan hjälpa mig att få ut alt eller så mycket information som helst.... det knakar
    Tacksam för all hjälp ... som ni ser nedan så ser det ut som att man använder mer nät under vissa dagar, exempel 10 november var det 1 år sedan min far dog, jag skickade 4-5 mail med pdf dokument till mitt mail fån mobil, pratade med min gamla mor i Uruguay ca 15-20 minuter via whatsupp videosamtal,

    Snälla åter igen vem kam gå igenom min mobil och få ut så mycket data eller säga vad som är problemet

    Skulle verkligen uppskatta all hjälp jag kan få! Jag har Tele 2 operatör, min Wifi slog jag på den 16 november , när allt började bli kaos
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 9 dec 2020
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 766
    Mottagna gillanden:
    44 765
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Förbrukningen ser fullt normal ut för en telefon där det mesta är avstängt eftersom Google Play services (operativsystemet) använder en del data. Tex. uppdateras ju appar, och det behövs ju för att de skall fungera, men sedan skickas data av andra skäl med. Tex dignostikdata, data för platsinformation och mycket annat. Det jag antar att du kan göra är att endast tillåta automatiska uppdateringar i Google Play över WiFi, om du inte redan gjort det. Jag tror du under uppdateringsinställningar för telefonen och kanske även i "Galaxy store" likaså kan välja att uppdateringar bara skall hämtas över WiFI.
     
  3. babydroid

    babydroid Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2010
    Inlägg:
    1 393
    Mottagna gillanden:
    285
    Telefon:
    Samsung Galaxy s9+

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy s9+
    Telefon 2:
    Oneplus 5t
    Platta:
    IPad Pro 11”
    Mina 5 öre i det här är. Jag skulle ALDRIG gå igenom allt det här för att bevisa för min sambo att jag är oskyldig till dessa anklagelser. Din förbrukning ser helt normal ut. Skulle säga att den är ovanligt låg. 60mb om dagen är ju ingenting. Någon minut på youtube så är du uppe i flera hundra mb beroende på kvalitet.

    nej sätt ner foten och godtar hon inte det så är det bara att lämna.
     
    EricG, hahadaoc, jnsson och 1 annan gillar detta.
  4. Enrique

    Enrique Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 dec 2020
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    0790770577

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    0790770577
    Hej

    Jag har inte stängt av något , vill inte stänga av något , jag vill förstå vad som hänt under dessa dagar för min tjej tror att jag använder chatt för bilder ,,, sms,,,med andra tjejer ...
    Jag vill få ut all information om vad som hänt i telefonen sedan 23 oktober och bevisa att problemet är inte jag att mobilen jobbar under tiden man inte använder, jag vill veta vilka appar som körs i bakgrund , jag vill ha ett bra program att återta tillbaks alla sms , mail historik över internät, som sagt allt ...
    Jag älskar min tjej så otroligt mycket att jag måste visa svart på vit .... jag är så pass gammal att vill inte förvärra något ... är det någon som kan koppla upp sig till min mobil ,,, eller kan jag lämna in den ?
     
  5. frpl

    frpl Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2015
    Inlägg:
    1 018
    Mottagna gillanden:
    669

    MINA ENHETER

    Det här kan vara bland de konstigaste trådarna jag sett här. Hoppas det löser sig!
     
    EricG och R3b0rn gillar detta.
  6. dannejanne

    dannejanne Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    23 mar 2011
    Inlägg:
    9 063
    Mottagna gillanden:
    8 566
    Telefon:
    15 Pro Max Xiaomi 13 Pro Xperia 5V

    MINA ENHETER

    Telefon:
    15 Pro Max Xiaomi 13 Pro Xperia 5V
    Låter som ni har större problem än din dataförbrukning. Varför övervakar hon den? Finns det tidigare belägg för det? Är hon sjukligt svartsjuk? Oavsett får jag vibbar att detta går djupare än din dataanvändning och att det finns annat ni behöver fokusera på.
     
    EricG, Kristy, Psicosis och 4 andra gillar detta.
  7. stelex

    stelex Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 aug 2012
    Inlägg:
    2 019
    Mottagna gillanden:
    1 056
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Pixel 8 Pro & Pixel Buds Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Pixel 8 Pro & Pixel Buds Pro
    Låter som en kvinna jag bodde ihop med för länge sedan. Hon gick igenom min telefon dagligen, jag skulle visa kvitto med klockslag, hon ringde till jobbet och kollade om jag var där, kollade mätarställningen i bilen mm mm. Hon var sjukligt svartsjuk. Problemet är att till slut blir man likadan själv. Som tur var lyckades jag lämna henne. Jag var aldrig otrogen på något sätt och träffade aldrig någon annan kvinna. Så mitt råd är att lämna förhållandet så snabbt som möjligt, det går inte att fixa ändå. Tyvärr :(
     
    N6290, Finskpinne och Asawi gillar detta.
  8. Enrique

    Enrique Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 dec 2020
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    0790770577

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    0790770577
    Ja hon är svartsjuk men hon erkänner inte , vad som ligger till grund är egentligen att hon säger inte lita på mig ,,,, hon har trott att jag haft med andra tjejer och dessa 2 personer hon trodde har hon pratat med och de sagt till henne att det är ingenting .... sen har hon filmat mig i vårat gemensamma hem utan mitt vetskap dels i vardagsrum och sovrum när hon jobbar ... jag råkade onanera åt hennes bilder och filmer hon skapat åt mig och jag tittade på en porrsnutt i 4 minuter på soffan då hon var på jobbet,,,, hon t o m anklagar mig att vår hund fått suga av mig ,, äcklig tanke ,, vid ett samlag mellan henna och mig för 2 månader sen viskade hon ' säg inget till din tjej ä reaktionen vart att jag slakna och det hände inget....
    inför hennes säger hon att sina filmer bekräftar att jag chattar med andra , tar bilder och får bilder på nakna tjejer ,,,, viket inte stämmer en millimeter ,,, jag blivit kallad för så mycket ,, men jag värderar vår förhållande som varit i 6 år mycket mer än bagateller,, så ja jag skulle gra allt för denna fina tös,,, men snart orkar jag inte,,,, men jag står ut för min kärlek säger allt . Hon vill inte träffa parterapi för hon säger att jag är sjuk inte hon,,, men jag tror att ho inte vågar för hon kommer inse att inget stämmer.
    Just nu pratar vi inte med varandra , jag säger gomorron och hon är stum...hon låser sig , hund och sin 10 åriga dotter i sitt rum ,,, så just nu har det skurit sig..... när hon är på övervåningen drar hon i hunden så den inte kommer nära mig och hennes dotter får inte ens säga hej till mig...

    Så innan man beslutar att lämna behöver jag ha hjälp med datan från mobil, eller någon kan hjälpa mig ,,, vilka appar slukar nät,,, ta fram bilder ,,, meddelande ,,, historik av internet sidor , nerladdningar av
    uppdateringar osv ... jag tror och vet att jag kan bevisa så kommer hon fatta att hon inte är expert på detta....även om hon tror sig veta så mycket om just nät användning...

    Hon är mitt allt , jag skäms ingenting och står för vad jag gjort , även om första gången hon kom den 16 november och frågade om jag onanerat så nekade jag för det var skamligt ... absolut ,, men just nu skäms jag inte utan vill ha HJÄLP innan allt kraschar mer...
    Nu får ni komma med HJÄLP , för just nu har jag överlämnat historien som ni vill höra
     
  9. Asawi

    Asawi Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    6 jul 2012
    Inlägg:
    4 439
    Mottagna gillanden:
    4 720
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Xiaomi Mi11 Lite

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Xiaomi Mi11 Lite
    Platta:
    iPad Air 2 LTE
    Den hjälp du behöver finns inte här.
     
    EricG, stelex, jnsson och 2 andra gillar detta.
  10. Honda

    Honda Ninja Hedersmedlem

    Blev medlem:
    19 aug 2014
    Inlägg:
    3 637
    Mottagna gillanden:
    2 638
    Operatör:
    NTT Docomo
    Telefon:
    iPhone XtraShitty Femhundratolv gig

    MINA ENHETER

    Operatör:
    NTT Docomo
    Telefon:
    iPhone XtraShitty Femhundratolv gig
    ROM:
    Kiwi
    Om det är så som du skrivit så kanske hon inte är rätta för dig. Jag tror inte någon här kan hjälpa dig. Ni behöver prata med varandra och se över varför ni vill vara med varandra.
     
    Kristy, stelex och jnsson gillar detta.
  11. stelex

    stelex Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 aug 2012
    Inlägg:
    2 019
    Mottagna gillanden:
    1 056
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Pixel 8 Pro & Pixel Buds Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Pixel 8 Pro & Pixel Buds Pro
    Detta är helt fel forum för era problem.
    Hoppas en mod raderar tråden.
     
  12. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 766
    Mottagna gillanden:
    44 765
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Låser tråden. Det är för mycket som är ovidkommande för teknik.

    Skapa gärna en ny tråd som enbart kretsar kring de tekniska frågorna, och försök att skriva så kortfattat och konkret som möjligt, så tråden är mer i linje med temat för forumet, och så att det blir lättare att förstå vad du vill göra.
     
    Kristy, EricG och stelex gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.