Högg en av ovan igår, men säljaren verkar insett sitt misstag då jag fick nedan mail.
"Kära kunder,
Vi ber om ursäkt att de sportskor du köpte i vår butik kanske inte levereras i tid.
På grund av det felaktiga priset i backstage är priset lägre än kostnaden för skor och transport. Detta pris är inte överkomligt för vår nya butik. Vi ber dig att avbryta motsvarande beställning i Amazon-bakgrunden (ditt konto> din beställning> begär avbeställning).
Vi kan till fullo förstå din ilska och besvikelse. För att kompensera för vårt fel, kommer vi att sälja den här produkten till det lägsta kostnaden i 1 vecka, och du kan köpa den igen!
Om du behöver hjälp, berätta för oss direkt, vi hjälper dig gärna och ser fram emot att få ditt svar, tack!"
Bör man gå in och avbeställa själv, eller är det upp till säljaren att lösa? Finns det någon fördel med det ena eller det andra?
Click to expand...