Mest Pang för Pengarna.

Diskussion i 'Allmänt' startad av Send It, 11 feb 2021.

  1. Send It

    Send It Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 feb 2021
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    1
    Hej.
    Kikat lite på en Realme X3 SuperZoom

    Har ingen Urge efter Flagskepp längre så funderar på den, vad säger ni hyfsad lur?
    Någon som haft den, för/nackdelar. 12GB Ram är ju rätt coolt för den pengen.
    Andra förslag på lurar?


    Tack på förhand.

    /Send It
     
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 711
    Mottagna gillanden:
    44 706
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    För priset är det rätt mycket telefon för pengarna, men jag vet inte hur Realme är med uppdateringarna, vilket kan vara värt att titta närmare på: Realme X3 SuperZoom / 12GB / 256GB Webhallen.com

    Visst är mycket RAM trevligt, men det blir inte så stor skillnad i praktiken från 6-8GB och uppåt. Har telefonen ~6GB blir kamera, bildskärm och dylikt mycket viktigare egenskaper att kika på än mängden RAM.

    Kameran verkar vara sisådär. Om kameran är prioriterad är Pixel 4a/4a 5G rätt mycket telefon för pengarna, men då får man nöja sig med endast en kamera också. Pixlarna får förstås nya Android-versioner först, vilket i mitt tycke i alla fall är trevligt.
     
    Last edited: 11 feb 2021
    eastbound, EricG och Kristy gillar detta.
  3. Send It

    Send It Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 feb 2021
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    1
    Ok tänkte att det skulle vara ett riktigt lyft med 12 gig men nu vet jag bättre, skärmen bryr jag mig inte om kollar sällan på videor, kan bli något enstaka videoklipp.

    Prio är en hyfsad kamera och bra surfmobil och lite enklare spel, 5G känner jag inget behov av.

    Tack för tipsen ska forska i det där med uppdateringarna.